פחות מיממה מאז שנפתח מוקד חירום ארצי למתן סיוע, נרשמו בו יותר מ-5000 פניות. המוקד החדש, שנפתח מטעם איחוד הצלה החברה למתנ"סים וארגון לב אחד, נקרא "1221, מגיעים לכל אחד", וכ-30 אלף מתנדבים עובדים בו במטרה להעניק סיוע לקשישים ולאנשים עם מוגבלויות. 

מרבית הפונים למוקד החדש ביקשו סיוע ברכישת מזון ותרופות ועזרה בהתמודדות עם הבידוד שנכפה עליהם. עוד לפני פתיחת המוקד החדש, באיחוד והצלה ביקשו להצטרף למאמץ הלאומי, יחד עם משרד הבריאות. על פי הדיווחים, שר הבריאות יעקב ליצמן התנגד לבקשה, ועורר עליו את חמתו של יו"ר הארגון אלי ביר.

האחרון, המאושפז במצב קשה בבית חולים במיאמי בפלורידה לאחר שחלה בקורונה, אף תקף את ליצמן בסרטון וידיאו שבו כינה אותו "נקמן ורשע" בטרם הורדם להמשך טיפול.

יו"ר איחוד והצלה משה טיטלבאום אמר אתמול ל"מעריב": "אנו מוצפים כעת בפניות מאנשים שזקוקים לסיוע. מגיעים אלינו מתנדבים מכל קצוות הארץ ומכל הדתות. אנחנו מתחילים כעת גם בקמפיין ענקי, בשיתוף הרבנים הגדולים, כדי להסביר לציבור החרדי כיצד להקטין את הסיכון להידבקות בנגיף".  

רוני פלמר מהנהלת ארגון לב אחד ומנכל תנועת אור אמר: "אני לא ישן שלושה שבועות. עכשיו אני יכול לנוח יותר כשאני יודע שיש מתנדבים רבים"