בעקבות התפרצות הקורונה נקלעו אנשים רבים למצוקות נפשיות קשות. אוהד מזרחי, מאמן ומרצה להתפתחות אישית ויזם חברתי מנוסה, ביקש להעניק סיוע לציבור זה, ולכן יזם פרויקט בשם א.א.א - אדם לאדם אדם. 

כניסה למיזם אדם לאדם אדם.

הפרויקט, שהחל לפני כארבעה חודשים, מעניק תמיכה וסיוע נפשי ורגשי לאלה הנזקקים לכך, ללא עלות כספית. מזרחי מספר כי יממה לאחר שהודיע על הפרויקט החדש הצטרפה אליו דפנה מלר, מנהלת בתחום החברתי, שהתנדבה להוביל את החלק התפעולי ואת מערך המתנדבים. 

מייסדי הפרויקט מדגישים כי "מטרתו היא להעניק תמיכה וסיוע רגשי לכל אדם ללא קשר למיקומו הגיאוגרפי, ולהפיץ כלים וידע להתפתחות והעצמה אישית".

הפרויקט פועל בשני ערוצים עיקריים. הראשון הוא הענקת מפגשים טיפוליים אישיים על ידי אנשי מקצוע מנוסים לאלה המבקשים תמיכה או התפתחות אישית. הטיפולים ניתנים טלפונית או דרך זום.הערוץ השני הוא מתן הרצאות פתוחות בזום מצד אותם אנשי מקצוע שמתנדבים בפרויקט.

לדברי מזרחי, "החזון שלנו הוא לתת מענה מקצועי לכל אדם המבקש תמיכה בכל רגע ובכל מקום בארץ ובעולם. אנשי המקצוע מגיעים אלינו מתחומים רבים כגון אימון אישי, מיינדפולנס, פסיכותרפיה והדרכת הורים".

עוד הוא מספר כי "אותם אנשי מקצוע עוברים בדיקה קפדנית לוודא שהם אכן מוסמכים מטעם מוסד לימודי מוכר ובעלי מספיק ניסיון וותק בתחום. כמו כן, המתנדבים מחויבים לספק מינימום ארבעה מפגשים לכל פונה מתוך תשוקה אמיתית לסייע לאחר. השירות אומנם ניתן בהתנדבות, אך מעניק מענה מקצועי לכל דבר ועניין. גם המתנדבים וגם הפונים מגיעים אלינו מתוך רצון לבצע תהליך משמעותי".

לדבריו, עד כה הגיעו למנהלי הפרויקט כ־100 פניות מצד אנשים שביקשו תמיכה. עוד הוא מספר כי כיום פעילים בו עשרה אנשי צוות וכ־50 אנשי מקצוע. "הפרויקט קם בתקופת סגר הקורונה, אך ימשיך לפעול ולסייע גם כאשר המגיפה תהיה מאחורינו", מדגיש מזרחי ומוסיף כי "א.א.א מציע שירות משלים בלבד למערכת בריאות הנפש ואינו מיועד להוות תחליף לטיפול פסיכיאטרי".