נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בקרב חברי הכנסת בישראל, והבוקר (רביעי) פורסם כי חבר הכנסת מתן כהנא, ממפלגת "ימינה", אובחן גם הוא כחיובי לקורונה. כהנא כאמור, אינו חבר הכנסת הראשון שנדבק והוא מצטרף כעת לשרה גילה גמליאל, השר אופיר אקוניס, יו''ר הרשימה המשותפת איימן עודה, וח''כים נוספים, אשר אובחנו גם הם כחולים בנגיף מאז התפרצות המגפה בחודש מרץ.

לאחר האבחון, מסר כהנא כי הוא "חש בטוב, למעט חום קל" וכי ימשיך לעבוד מביתו במהלך ימי הבידוד אליהם הוא נדרש. "התעוררתי הבוקר עם חום קל. נכנסתי לבידוד וביצעתי בדיקת קורונה. כעת קיבלתי את התוצאה ונמצאתי חיובי", אמר כהנא.

מתן כהנא (צילום: אביחי הרוש)
מתן כהנא (צילום: אביחי הרוש)

כזכור, בשבוע שעבר פורסם כי השר לשיתוף פעולה אזורי, אופיר אקוניס, נדבק גם הוא בנגיף וכעת הוא בבידוד בביתו. אקוניס אינו היה הראשון משרי הליכוד להידבק בקורונה, כאשר לאחר יום כיפור התגלה כי גם השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, נדבקה בנגיף בעת ששהתה במהלך החג בטבריה.

נגד גמליאל הועלו טענות, לפיהן ניסתה להטעות את משרד הבריאות בבדיקה האפידמיולוגית, כאשר טענה כי מקור ההדבקה שלה הוא הנהג המלווה אותה מתוקף תפקידה כשרה. רק לאחר שפורסם כי גם בני משפחתה נדבקו, למרות שלא באו במגע עם הנהג, הודתה השרה כי היא ומשפחתה ביקרו בבית הכנסת במהלך יום הכיפורים.