ועדת הכלכלה, בראשות ח"כ יעקב מרגי החליטה היום (ראשון) דיון שלא לאשר בדיעבד את תיקון מספר שמונה, שאסר על תנועת תחבורה ציבורית אל ירושלים וממנה בשושן פורים. המשמעות של ההחלטה היא ביטול 13 Vדוחות שנתנה המשטרה לנהגי אוטובוסים שהסיעו נוסעים לחגוג את החג בירושלים ונעצרו בכניסה לעיר. יו"ר הוועדה, ח"כ יעקב מרגי: מה שקרה בשושן פורים לא היה טוב והיו פעולות ללא סמכות ולכן לא נאשר את התקנות".

בראשית הדיון שאל יושב הראש האם הוטלו קנסות. קצין המשטרה ג'ורג' קווריקאן, עוזר יועמ"ש מחוז ירושלים, השיב: "13 דוחות ניתנו להסעות מאורגנות לפי התקנות. עשינו בדיקה הייתה תקלה נקודתית במחסום טיפלנו בה מיד ונתנו הוראה לעבוד לפי התקנות, אך היה שוטר אחד שלא קיבל הוראות כמו שצריך". הוא הדגיש כי "המשטרה פועלת בצורה אוביקטיבית. שנה לא קלה עברה עלינו ועושים הכל כמיטב יכולתנו לפי מה שקובעת הממשלה".

כזכור, כחלק מהתקנות שהשיתה הממשלה על המדינה בחג הפורים, ועדת השרים אישרה בשישי במשאל טלפוני כי החל ממוצאי שבת ועד ליום ראשון בחצות תיפסק התחבורה הציבורית לירושלים וממנה ויאסרו הסעות מאורגנות. בתוך כך, אנשים רבים נאלצו אתמול לרדת מהסעות המוניות לירושלים וללכת אל העיר ברגל.