ח"כ איתן גינזבורג, חבר ועדת הכנסת ויו"ר סיעת כחול לבן, התייחס היום (ראשון) בראיון לענת דוידוב בתכנית "איפה הכסף" ברדיו 103FM לסערה סביב חיסוני הילדים נגד הקורונה. "אני לא בעד חובת חיסונים אבל אני חושב שמאוד חשוב לחסן - זה מה שמציל אותנו", הבהיר ח"כ גינזבורג, "אנחנו רואים שאפשר לחיות בשקט במדינה עם מגבלות קטנות בזכות החיסונים. מי שלא מתחסן צריך לדעת שיהיו סנקציות".

גינזבורג התייחס להצהרת ח"כ מיכל שיר שאמרה כי היא לא מתכוונת לחסן את ילדיה. "יש לזה משמעות ציבורית. ראוי לתת דוגמה אבל זו בחירה שלה, אני לא יכול להיכנס לשיקולים שלה", הביע את דעתו על המקרה, והוסיף: "יש היום מספיק מידע ומבינים שזה לא דבר מזיק. אנחנו צריכים להוות דוגמה לציבור ואני חושב שהמסר בעייתי. זה מה שמציל אותנו מהקורונה ואני קורא לכולם ללכת להתחסן - זה ייתן לנו חיים טובים יותר".

"אנחנו נמצאים בעידן שאי אפשר לחייב אנשים להתחסן. אני לא יכול לחייב להתחסן אבל אני כן יכול להטיל מגבלות כדי שמי שלא מחוסן לא יסכן את הציבור המחוסן. אדם שבא במגע עם ציבור צרי להחליט - או שהוא מתחסן או שהוא עורך בדיקות לעיתים תכופות. לא יכול להיות שגם לא יתחסנו וגם לא יבדקו - זו סכנה ציבורית בריאותית", הדגיש.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103FM