לפני כשבע שנים, החליט דודו טופז לשים קץ לחייו לאחר שורה של מעשים אלימים בהם הורשע ובגינם נכלא. 



במהלך השנים האחרונות מנסה אחיו, מיקי גולדנברג,  לנהל מערכה לנסות ולטהר את שמו, או לפחות להחזיר אותו לתודעה על סמך המעשים הטובים שעשה במהלך הקריירה שלו למען אחרים.



בפוסט שפרסם בפייסבוק, סיפר גולדנברג כי אחיו, דודו טופז, היה אמור לחגוג היום את יום הולדתו ה-69 וביקש, בערב יום הכיפורים, כי החברה הישראלית תסלח לו ובעיקר - תחזיר אותו אל חיקה.



"יום הולדת עם יום כיפור - שילוב מיוחד", כתב גולדנברג והוסיף: "אני יושב ליד הקבר שלך כי היום דודינקה אתה בן 69 ועוד מעט יום הכיפורים שאמור לכפר על מעשים שבין אדם לאדם. בשמך אני מבקש סליחה מכל האנשים שנפגעו ממך.



"במקביל אני מבקש מכל אלה שנהנו ממך לשלוח בקשה לערוצים שמחרימים אותך לסלוח ולחזור ולשדר את רגעיך הנהדרים. הרי העונש שגזרת על עצמך בעקבות החרטה הוא החמור מכל. נראה שגם אתה ידעת שישנו דודו אחד שעושה טוב לכולם, מביא שמחה ואושר למיליוני בני אדם וישנו גם דודו חולה שקיבל תרופות וחמרים כימיים שמשבשים את המוח. חתימה טובה לכל מי שקרא והפנים... וגם לאלה שפספסו. האח הקטן שלך".



כזכור, דודו טופז נחשב אולי לאיש הבידור מספר 1 בכל הזמנים בישראל. תוכנית הטלוויזיה שלו היתה אחת מהנצפות בהיסטוריה ושברה את שיאי הרייטינג אחד אחר השני. הוא נולד בשם דוד גולדנברג והחל את קריירת המשחק שלו בתיאטרון חיפה. הוא אחראי לאינספור תוכניות טלויזיה, קטעי קאלט ומערכונים ששגורים בכל פה עד היום. 

כזכור, טופז נעצר לאחר שנחשד כי יזם תקיפות של מספר אנשי תקשורת, ביניהם מנכ"ל קשת, אבי ניר, המשנה למנכ"ל רשת דאז, שירה מרגלית, סוכן השחקנים בועז בן ציון וכן נחשד כי תכנן לפגוע גם בצביקה הדר, אברי גלעד וארז טל, וכן בגרושתו רוני חן ובבעלה השחקן חיים זנאתי. הוא נמצא ללא רוח חיים  ב-20 באוגוסט 2009, בבית המעצר ניצן ברמלה, הוא התאבד בעזרת כבל חשמל.
 

יום הולדת עם יום כיפור - שילוב מיוחד. אני יושב ליד הקבר שלך כי היום דודינקה אתה בן 69 ועוד מעט יום הכיפורים שאמור לכפר ע...

Posted by ‎מיקי גולדנברג‎ on Sunday, September 20, 2015