האישה והפה הכי גדול בתעשייה, ניקול ראידמן, לא נשארת אדישה לפיגועי הטרור הנוראיים שפוקדים את ארצנו בימים האחרונים והעלתה פוסט זועם לרשתות החברתיות.

בדומה לאירועי עבר כמו מבצע צוק איתן, גם הפעם ראידמן לא חוסכת את רחשי ליבה, וקוראת לאביגדור ליברמן חברה הטוב שייקח את מושכות ההנהגה לידיו.

וכך פרסמה: "מספיק, די. כמה אפשר לחיות בפחד על ילדנו? מה קורה כאן? זאת המדינה שלי, אין לי ארץ אחרת. אין לנו ברירה, אנחנו עם ישראל חזק ובלתי מנוצח, אנחנו חייבים להיות מאוחדים נגד האויב הלא צפוי. אני מצפה מהממשלה להפסיק בדיבורים מיותרים חסרי משמעות, אלא לצאת לפעולה חסרת תקדים ולהפסיק לממן את הטרור בכסף שיוצא לנו מהכיס. עזרה הומניטרית למימון טרור? די! שר הביטחון אתה גבר? כן? אז תיכנס באמא שלהם, תהרוס למשפחות המחבלים בתים, תגרש אותם משטח ישראל.

אני מרגישה שלאף אחד לא איכפת מאיתנו אנחנו בובות מריונטה במשחק של גדולים. ארה"ב ורוסיה מודדים למי יש גדול יותר בזמן שרוצחים אותנו. אנחנו צריכים מנהיג חזק עם ביצים . צדק ליברמן, צדק, מוות למחבלים, אבל מה חברי הכנסת המקסימים לא אישרו את הצעת החוק. אני מקווה שזה ייפסק ולא נאבד עוד את יקרינו ואהובינו".