שביזות יום א', מכירים? בקרוב תאלצו להתמודד איתה קצת פחות. אין ספק שתושבי מדינת ישראל אוהבים לנפוש וליהנות מהחיים, והבשורה על שישה סופי שבוע ארוכים בטח מרגשת אתכם, ולא פחות את אנשי הבידור בישראל. בקרוב מאוד, תוכלו ליהנות מוויקנד ארוך, כזה שמתחיל בחמישי אחר הצהריים ומסתיים בשני- בדיוק כמו סופי השבוע המורחבים בהוליווד, בירת הבידור העולמית. 

התענוג הזה יקרה רק שש פעמים בשנה - אבל עדיין מותר להתרגש.  גם כאן בישראל, הכוכבים המקומיים בקרוב יוכלו להוסיף לעצמם עוד יום של בטלה, בילוי עם החברים והמשפחה - לחלקם עוד יום של עבודה ואחרים ינפשו בבריכה.

אז מה אמרו האמנים והבדרנים עצמם על ההחלטה?

אייל גולן: "אם אכן היוזמה תסייע בהפחתת שעות העבודה לישראלים ולא תפגע באף אחד אז אני בעד, אין ספק שהישראלים עובדים לא מעט ומנוחה עם המשפחה והילדים זה דבר חשוב לא פחות. אני סומך על הממשלה שתעשה את כל הבדיקות לפני קבלת ההחלטה הסופית״


טוביה צפיר: "בסך הכל בתור סבא טוביה ובתור פרפורמר אני חושב שזה יכול לעשות טוב לכולם - גם לציבור, שייהנה ויתבדר וגם לנו האומנים עם יותר הזדמנויות לעבוד. יש סיבה למסיבה"

מיכל ינאי. "חבל שלא כל סופשבוע". צילום: אסף לב
מיכאל ינאי: " מבורך. חבל שלא כל סופשבוע". 
כזכור, ועדת השרים לחקיקה אישרה אתמול הצעה לסופי שבוע ארוכים בישראלים. לפי ההצעה, החל משנת 2017, כל עובד יזכה לשישה סופי שבוע ארוכים בשנה, שיוגדרו מיום חמישי ועד שני, והמשמעות היא ששעות העבודה השבועיות של העובדים ירדו מ-43 ל-42, כשההסתדרות רצתה להפחיתן ל-40. 
עוד נקבע כי מספר ימי הלימודים של התלמידים יוותר ללא שינוי. מתוך שישה ימי הראשון החופשיים, יומיים יהיו בחופשת הקיץ, וארבעת הימים הנוספים ירדו מחופשת הפסח או מחופשת החנוכה.