כמו כל עם ישראל, גם תוכנית הבוקר של טל ואביעד הקדישה חלק נכבד ממנה לזכייה של ירדן ג'רבי במדליית הארד, ששחררה הרבה מאוד לחץ מהמשלחת הישראלית וגרמה לחגיגה לאומית אדירה. השניים התווכחו האם הגאווה הלאומית מוגזמת או לא. טל הודה שהוא "התרגש וקפץ משמחה כמו כל המדינה" בזמן שצפה בירדן ג'רבי זוכה במדליית הארד האולימפית, ולדעת אביעד, הכותרות בעיתונים מוגזמות: "הכותרת בעיתון ידיעות היו צבועות בכחול, גאווה לאומית, כמו כשעושים בחגים". טל דווקא הצדיק את החגיגות הלאומיות: "בגלל שיש מעט נושאים חיוביים שאפשר להתאחד סביבם במדינה שלנו". 


טל ואביעד התייחסו לצורה שבה ההורים של ירדן ג'רבי תמכו בה, והעניקו לה תשתית להצלחה, אבא של ירדן אמר שהדבר הכי טוב שהוא עשה היה לקנות לה רכב, שתוכל לנסוע לאימוני הג'ודו בעצמה. את אביעד הרגיזה מאוד הידיעה על התגובה של גאולה אבן לזכייה - "לא אוהבת את הפוזיציה אבל אמרתי לכם". והוא התייחס בציניות לדבריה ואמר "ירדן ג'רבי לא יודעת שכל ההצלחה שלה ההצלחה קשורה בגאולה אבן".
 
לבסוף טל ואביעד גם התייחסו להופעתה המאופקת של השרה מירי רגב לעומת הקפיצה המוגזמת של לימור לבנת על גל פרידמן כשזכה במדליית זהב היסטורית באולימפיאדה שהתקיימה באתונה, אך מה שעצבן אותם הוא הידיעה על שליחת הודעת ה-SMS לרב, ששלחה השרה מירי רגב שתוכנה היה בקשה להתפלל חזק למען הצלחת ירדן ג'רבי וזכייה במדליה: "מזל שהם התפללו, והיא זכתה" סיכמו טל ואביעד את העניין.