תוכנית הבוקר של טל ואביעד ב-eco99fm לא פספסה את ההזדמנות לעקוץ את השרה איילת שקד, שהכריזה בגאווה שבאה לחזק את הצפון, ופתחה במקום סניף של ההוצאה לפועל. השניים לא הבינו למה איילת שקד שמחה לחנוך את הבניין החדש של הוצאה לפועל בצפון הארץ. 



"ככה מחזקים את הצפון? בטוח שיש הגיון בדבר, ניסוח אחר היה עובר טוב יותר, היא לא הפוליטיקאי הרגיש בעולם". טל הדגיש כי "כל פרסום שלה תמיד עטוף בפאתוס וגאווה לאומית" ואביעד הסכים איתו "היא יכלה לכתוב שהיא חונכת את הבניין החדש של הוצאה לפועל, לא צריך להגזים".






לאחר מכן המשיכו השניים ותהו לגבי חיידק הצומי של סגן ראש העיר הוד השרון. יואב רוזן, סגן ראש עיריית בהוד השרון הגיש תלונה במשטרה, בעקבות אירוע אלים לטענתו, שקרה לו כשנסע באחד מכבישי העיר הוד השרון, לטענתו, נהג עקף את רכבו ואיים עליו, והוא טען שהנהג היה האב של בר רפאלי.


טל ואביעד לא הבינו למה צריך להתפאר ולפרסם את העניין באמצעי התקשורת.






השניים גם הופתעו מרשימת טבלת השכר של השחקניות ההוליוודיות, לאחר שנכתב כי טבלת שכר השחקניות בהוליווד "ג'ניפר לורנס במקום הראשון, אחריה אליסה מקארתי וסקרלט ג'והנסון". אביעד הגיב לרשימה ואמר: "השכר שג'ניפר הרוויחה בשנה אחת שווה לשכר שטום קרוז מרוויח בסרט אחד.
הן מרוויחות פחות, עושות פחות סרטים, מקום עשירי מרוויחה 10 מיליון דולר ואם נמשיך עם הרשימה אנחנו נגיע למאגי אזרזר". סיכם אביעד.