תוכנית הבוקר של טל ואביעד ב-eco99fm משתתפת גם כן בחגיגת הבחירות בארצות הברית, כשצמד השדרים החליטו להתמקד בנושא שנמצא מחוץ לכותרות, אבל די משעשע. איך יקראו לביל קלינטון ביום שהילרי תיבחר לנשיאה. כזכור, זאת תהיה הפעם הראשונה אי פעם שלארצות הברית תהיה נשיאה שתנהל את המדינה, ולכן התואר של בן זוגה, לא יהיה כמובן "הגברת הראשונה".



"יש דילמה נחמדה. האם יקראו לביל קלינטון " first gentlemen" או שיקראו לו " mr president" אם הילרי תיבחר, כמובן. טל ואביעד התייחסו למצב המשפחתי של הילרי וביל קלינטון. במשך כל הקמפיין, ביל הצטרף אליה, וכולם יודעים שזה מצג שווא של זוגיות מאושרת", אמר אביעד. טל הוסיף: "נראה לי שאחרי שהיא תיבחר היא תעיף אותו, הם לא יהיו ביחד". ואביעד הוסיף: "היא בטח תגיד לו 'קח את ביתנו, יחידתנו, סוסתנו ולך. הבת בטח תתקשר ותשמח לחזור לבית הלבן. היא מחכה לניצחון, לא כדי להיות כדי לסיים עם הקמפיין, אלא כדי לסיים את הפסאדה שהיא גוררת.



האם היא תישאר נשואה רק פורמלית? גם אחרי שהיא נבחרת יש לה הרבה מהמורות לעבור בקונגרס. בינתיים מה הוא רוצה? לענג את עצמו במקומות מוזרים. היא בטח תגיד לו 'אני אשלח לך שמלות ותוכל לפרוק את עצמך'.