לאחר שבשבוע האחרון כיכבה במדורי החדשות והרכילות, כשהחמיאה לראש הממשלה בנימין נתניהו, וגם לקבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים, החליטה כוכבת הפורנו לשעבר, ג'נה ג'יימסון שהיא רוצה לעלות לישראל, בעקבות בן זוגה הישראלי, ולעשות זאת לאחר ההיריון המתוקשר אותו היא עוברת. עם להרמה כזאת להנחתה, טל ואביעד, מנחי תוכנית הבוקר ב-eco99fm, מתחננים בכל יום, וכעת הם קיבלו אותה, ועשו ממנה מטעמים.



"ג'ינה ג'יימסון כוכבת הפורנו לשעבר, שהתגיירה רוצה לעלות לישראל ולגור בהרצליה" פתח טל את השיחה והמשיך "פעם לא היו מדברים עליה, עכשיו יש עניין כי אפשר להכניס את המושג פורנו לכל מקום".  אביעד ענה לו "אני לא בקי ביצירותיה של גברת ג'יימסון, אם היא הגיעה לעבוד במה שהיא הגיעה לעבוד בו יש לי חמלה אליה". "כנראה שהיא הייתה מאוד מוצלחת בתקופתה" אמר טל. 

"זה קצת מצחיק, יש אייטם על ג'יינה ג'יימסון, אם היא תעלה לארץ ויש לה קשר לחברת "רשת", היא יכולה לשבת בתכנית עם אבי בניהו". אביעד תהה למה צריכים שני מגישים בתכנית דה וויס והציע הצעה "אולי ג'ינה ג'יימסון תגיע גם להנחות ביחד איתם את התכנית?".



 


 הקריירה החדשה של בת הזוג של סטטיק 

הג'וב החדש של החברה של סטטיק מהצמד המצליח סטטיק ובן אל תבורי, הפתיע את טל ואביעד. "יש אנשים שיודעים עם מי לצאת, יודעים לבחור בן זוג שמרים אותך" התחיל אביעד את השיחה.  "סטטיק סידר לחברתו להיות סדרנית בהפקת הפסטיגל" הסביר. טל ענה לו "זה כמו להגיד מותק סידרתי לך תור בדואר".
 
"למי צריך להתחנף בשביל להתקבל לעבודה הזאת, בזמן שהוא ישיר וירקוד היא תריב עם באי הפסטיגל?" תהה טל. "זה נורא, להתווכח עם כל המשפחות שבאות, אתה מדמיין את אייל גולן מסדר את זה לרוסלנה? זה לא צריך לקרות". "בטח מרכלים עליה בחדר הסדרנים, היא הגיעה בגלל קשרים לא כמונו בגלל הכישרון".