השדרן הוותיק מאיר איינשטיין חשף בתכנית בערוץ הספורט כי הוא סובל מפגיעה במערכת השרירים. בן ה-65 פנה לצופים ואמר: "לכל הדורשים בשלומי, אני רוצה לספר לכם שאני מתמודד עם פגיעה במערכת השרירים. לכן הדיבור האיטי, לכן אני יושב בכיסא גלגלים". איינשטיין נעדר זמן מסויים מתכנית הטלוויזיה, ברדיו הוא משדר בתחנת 103FM מביתו מזה תקופה.





איינשטיין הוא שדרן מוערך שהחל את דרכו כשדר חדשות בקול ישראל ומאוחר יותר הנחה את תוכנית הספורט "שירים ושערים" שדיווחה בשידור חי ממגרשי הכדורגל בסוף השבוע. לאחר מכן החל לשדר אירועי ספורט בכל התחומים במחלקת הספורט של ערוץ 1. בין היתר שידר איינשטיין את משחק הכדורגל המרכזי של השבת, משחקי הכדורסל של מכבי תל אביב באירופה ומשחקי נבחרת ישראל בכדורגל ובכדורסל. כמו כן הגיש את תוכנית הסיכום "הראשון בשער". את מהדורת השבת של יציע העיתונות בערוץ הספורט, בה התוודה על המחלה, הוא מגיש כשלוש שנים. בנוסף כתב עבור "מעריב". 



אחד מרגעי השיא של איינשטיין, שנחקק אצל רבים עד היום, היה במהלך שידור משחק הניצחון הסנסציוני של נבחרת ישראל בכדורגל על נבחרת צרפת בפארק דה פראנס ב-13 באוקטובר 1993, שבמהלכו איבד את קולו מהתרגשות לאחר הבקעת שער הניצחון של ראובן עטר (ולצידו הפרשן אבי רצון אומר לו: "מאיר, תירגע").