הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה את רשימת השמות הנפוצים ופופולאריים ביותר בשנת :2015 מוחמד, נעה, נועם. שהאחרון הוא הכי נפוץ ב-16 השנים האחרונות. "יש תמר, מאיה, טליה, אדל. זה מפתיע אולי" אמר טל. "בכל ריאלטי תמצא לפחות 16 בחורות שקוראים להן אדל" אמר אביעד. "אין ביונסה" ענה לו טל. "איך אני רוצה שתהיה ילדה ישראלית בשם ביונסה" אמר אביעד. "אדל זה שם יפה" ענה לו טל.



"נועם, דוד, אורי אצל הבנים, גם לי יש אחד מהשמות האלה" אמר טל. אביעד ענה לו "שהוא לא מוחמד". "לא, בתי היא לא מוחמד" אמר טל. "מוחמד הילדה הכי יפה בים, מוחמד לא תקבלי את התיק של הלו קיטי, היא רוצה לשחק כדורגל" צחק אביעד על האפשרות שלטל תהיה בת בשם מוחמד.






 פתטלפי לחנוכה 



אביעד התחיל בשיחה "בוא נשוחח על פתטלפי. מאזינים רבים שולחים לנו תמונות פתטלפי. הסלב בארץ אוהבים את הפתטלפי. הראל סקעת מדליק חנוכיה עם בובה שלו, זה לא פתטלפי. לא כל תמונה פתטית היא פתטלפי. זה לא כי הוא מודע לתמונה", הסביר אביעד. "המהות של פתטלפי הוא תמונה אינטימית שהסלב מנציח את עצמו, כמו של בר רפאלי שהעלתה תמונה שלה ושל בעלה במיטה, הוא עליה פיזית והיא עוצמת עיניים כאילו היא עסוקה במעשה האהבה ומישהו מצלם אותם", אמר טל. 


אביעד ענה לו "אם לא שמת לב אז זה פורנו". "זה מה שהופך את עצמו לפתטלפי, בר רפאלי ביד ימין מחבקת את בעלה ובצד שמאל היא מצלמת. אין פרטיות, אין אינטימיות, בטח היא קודם בדקה אם התמונה טובה ורק אז העלתה. זה כאילו לא מתוכנן אבל זה מאוד מתוכנן" אמר טל. "אף אחד מאיתנו לא יעשה את הפתטלפי הזה אצלנו, זה גדול עלינו" הסביר אביעד. טל ענה לו "אני לא אצמיד את הלחי שלי ללחי שלך". "אני רוצה להיות בר רפאלי" אמר טל. אביעד ענה לו "אתה רוצה לנוח, זה בסדר".

"אגם רודברג חזרה לעבודה לאחר הפרידה מארוסה, ויש תמונה שכאילו היא נפלה" תיאר טל את התמונה. "הפוזה של לא ראתה שיש פה כתם על הכביש והיא נפלה" אמר אביעד. טל ענה לו "המגוחך הוא שמגיעים לפוזות מגוחכות והפרצוף הוא של פאשן. זהו פאשנלפי חוסר מודעות בצילומי אופנה. פרצוף מלא הבעה. תקנו את החולצה". "פתטלפי או פאשנלפי?" שאל אביעד את טל לגביי התמונה. "זה יותר הפאשן, אני מתנדב לעשות את הפאשנלפי הראשון". אביעד ענה לו "אני מתנדב לצלם אותו".