אייטם אחד בתוכנית הבוקר של אורלי וגיא הפך ברגע לסערה ברשת, בעקבות נטישת האולפן של חבר הכנסת עומר בר לב והח"כ לשעבר, יוסי ביילין עקב כניסתו של עו"ד יורם שפטל לתוכנית. במהלך הוויכוח הסוער שהתפתח באותם הרגעים, נשמעה גם המנחה, אורלי וילנאי, שהיא משגרת עקיצות לעברו של שפטל, כשהיא גם אומרת -"הנה האיש והפה". מאוחר יותר התעמתו השניים בתוכניתו של אראל סג"ל. 



ראשון עלה על הקו שפטל, שהסביר את גרסתו: "מעולם לא הזמנתי את עצמי לתוכניות טלוויזיה, תמיד מזמינים אותי לכלי תקשורת. אף פעם לא הזמנתי את עצמי. הכניסו אותי לקראת סיום הדיון, ואיך שאני נכנס אני שומע את יוסף פלביוס ביילין אומר שהמשפחה צריכה לחבק את פסק הדין ולהיות מאושרת שהוא נשלח רק לשנה וחצי ולא להטריד את המדינה בעוד ערעור".

"אני צעקתי מהיציע 'לא יקום ולא יהיה. אלאור אזריה יאבק על חפותו על אפך וחמתך, איש דמים שכמוך'. ואז אורלי וגיא הזמינו אותי להיכנס. התכוונתי להיכנס לדיון, הלכתי להתיישב והשפן הזה, שישב עם ראאד סאלח באסיפות בחירות, איש שחותר להשמדת ישראל, כדי להביא לניצחון של ברק בבחירות. בפייסבוק שלי יש תמונה שסאלח עומד עומד ונואם, כשאהוד ברק ואדון ביילין נמצאים משני צדדיו. אני לא חושב שהם ידעו שאני הולך להיכנס. כשביילין אמר שהמשפחה צריכה לחבק את פסק הדין, ולהפסיק להטריד את כולם, אני צעקתי שלא נוותר על הערעור ויילחם עד הסוף. עזות המצח שלהם התגלתה לאחר מכן, כיוון שאז אורלי הנחמדה אמרה: 'אז הוא ייכנס בסוף הערעור'. איזו חוצפה". 




וילנאי הצטרפה לשיחה ונתנה את גרסתה: "כשאמרתי שגם אני הייתי רוצה לקום, אמרתי כי אני יודעת איזו מהומת אלוהים הולכת להיות, אני יודעת שבכל פעם שהוא מגיע לאולפן אנחנו מציתים מדורה. אני יודעת שתמיד יהיה סיפור. כמה פעמים נזפו בנו על זה שריאיינו חברי כנסת ערביים?". וילנאי המשיכה ואמרה: "שפטל יודע טוב ממני, שכל פעם שהוא מגיע מתעוררת מהומה רבתי. אמרתי 'האיש והפה' והתכוונתי לזה, האיש לא חוסך את שבטו, לטוב ולרע, בעיקר לרע. אף אחד לא הלבין את פניו, הוא אפילו מעריך כנות של אנשים".
"אני רוצה להיות כנה. אפילו לא שמתי לב שהיא אמרה את זה. בכל הכבוד, אני יש לי עור של 15 פילים, ואין עוד אדם שיכול לפגוע בי, אבל זה לא פותר אותך מההתנהגות הבלתי ראויה שהתנהגת. לא 25 כמוך יכולים לפגוע בי, את לא היית צריכה לומר את מה שאמרת".  
וילנאי השיבה: "בוא נעשה תחרות על מה שאתה אמרת אצלך בתוכנית עלינו. אמרת דברים הרבה יותר גרועים. אנחנו מכבדים דעה של כל אחד, אבל תמיד כשהוא מגיע יש סערה באולפן. בתור מנחה, זה מאוד לא נעים ונוח לא להצליח להשתלט על צעקות". שפטל השיב: "הם מזמינים אותי כי אחוז הצפייה בתוכנית שלהם עולה פי שניים. תראי את השטף של התגובות על הריאיון איתי, כשגם את תראייני את שלי יחימוביץ', תכפילי בעשר ולא תקבלי אותו דבר\

לסיכום אמרה וילנאי: "המשכתי לעבוד, אבל עוד לא צפיתי בקטע. תורידו את הלהבות עכשיו, אני מכבדת אותו. בניגוד לכבל, אני אומר אותו דבר גם בהקלטות. אני אומרת את מה שאני חושבת, יוסי ביילין קם כי הריאיון איתו נגמר, הוא עזב. אני מניחה שהוא גם לא רצה לשבת איתו".