סגירת רשות השידור: לאחר שכונס הנכסים של רשות השידור החליט אמש על סיומם של שידורי החדשות והאקטואליה בתחנות הרדיו של 'קול ישראל' ובערוץ הראשון, הערב (רביעי) בשעה 19:00 הסתיימו שידורי החדשות בתחנות הרדיו של 'קול ישראל'. בסיום המשדר האחרון ברשת ב' נפרד המגיש רן בנימיני מהמאזינים: "אנו מסיימים את יומן הערב שהפך למשדר הפרידה של קול ישראל מירושלים. לסיום משהו אישי: אני אוהב רדיו בנשמתי, זכיתי שקול ישראל היה עבורי בית ספר ובית ששידר במשך עשרות שנים את פס הקול של מדינת ישראל - מלחמות והסכמי שלום. ראשי קול ישראל היו כאן ושם, בכל מקום שבו חדשות קרו. חלקם גם שילמו בחייהם".

"ככל ששידרתי ואחרי שנים הגשמתי חלום והצטרפתי לנבחרת של רשת ב'. זכיתי ללמוד מאנשי הרדיו הטובים ביותר בישראל. דקות ספורות לפני שהמיקרופון הצהוב של רשת ב' נסגר ברוממה זה הזמן לומר תודה לעשרות העובדים באולפנים שבלעדיהם לא היינו יכולים לבקר אצלכם ברכב ובמטבח בכל מקום, 24 שעות ביממה. חיבוק גדול לחברים הרבים בקול ישראל ובערוץ הראשון שנאלצו ללכת הביתה בגלל מהלכים פוליטיים וציניים חסרי פשר. בגאוות יחידה אנחנו מעבירים את השרביט לתאגיד השידור הציבורי בתקווה שישמרו על הערכים העיתונאים שהיו בתחנה".
 
"עשרות שנים לאחר תחילת השידורים, נצא עכשיו מהאולפן הזה שעתיד להיהרס ולהפוך לעוד נכס נדל"ני . נגיד תודה מקרב לב לכם למאזינים, שבלעדיכם כל זה לא היה קורה. שלום". לאחר המשדר בחרו העורכים המוזיקליים בתחנה לשדר את השיר "עוד נפגש" של אריק איינשטיין.

מהדורת החדשות של השעה 19:00 נפתחה בסקירה ההיסטורית של תחנות קול ישראל ברדיו: "קול ישראל החל לשדר ב-14 במאי 1948, דקה לפני הכרזת המדינה. בסך הכל משדר קול ישראל ב-80 רשתות". מעתה ועד ליום שני בבוקר, מועד תחילת  שידורי התאגיד, ישודרו ברשת ב' מוזיקה ומהדורות חדשות שעתיות בלבד.