עורך הדין יורם שפטל, פתח היום (חמישי) את תוכניתו ב-103FM במתקפה חריפה על התקשורת הישראלית והאמריקאית, בכל הקשור לביקורו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, אשר יגיע לישראל ביום שני הקרוב. שפטל טען במונולוג הפתיחה שלו, כי ישנו ניסיון להפוך את הביקור הזה לכזה שיגרום לקשיים עבור ישראל, וכי הנשיא עצמו לא מתכוון להיות בצידה של ישראל במשך תקופת כהונתו. את הדברים אמר בתוכניתו, שמשודרת בכל יום חמישי בשעה 12:00 ב-103FM.



"הביקור של דונלד טראמפ, שבתקשורת הישראלית והאמריקאית מייחלים מייחלים ובעיקר הוזים לכך שהוא יודח מתפקידו, בתקשורת הישראלית הזאת, בכנופיות המחבלו-תקשורתיות, מבינים היטב כי האנשים שם אינם טיפשים, מרושעים. מנסים בכוח ליצור אוירה עכורה סביב הביקור בקרב הציבור הישראלי, דבר אשר לא יצלח, כי האינטיליגציה של הציבור בארץ היא גבוהה מאוד, חרף שטיפת המוח של המחבלים הערביים, מחמש בבוקר ועד אחת אחר חצות, הציבור הישראלי חושב בדיוק ההפך מסדר היום של המחבל התקשורתי הבזוי והמצוי.





כך, למשל, מנפחים תוך שימוש בתעשיית השקרים, הניו יורק טיימס, בכך שכביכול טראמפ הדליף סוד שקשור למיקומו של סוכן ישראלי שהושתל בתוך דאעש, וכביכול שוקלים להפסיק את השת"פ עם ארצות הברית, ומנפחים שאחד מהאנטישמים חסרי האחריות, אחד מהאנשים שעוסקים בביקור אמר שהכותל הוא חלק כבוש וחלק מהגדה המערבית, דבר אשר מיד התנערו ממנו בבית הלבן, ושיגרו גם את שגרירת האו"ם בדיוק ההפך. הכל כדי לפגום ולהרעיל את האווירה הציבורית לקראת הביקור של טראמפ.



זה לא יעזור למחבלים התקשורתיים, כמו שלא עזר להם עם אובמה והרצוג. צריך לראות את הרשתות האלקטורניות. אדון ברקאי מגלים לנו את צפונות ליבם, מה הם מצפים, מה הם הוזים, אם כי הם עצמם לא מאמינים שהוא יעשה את זה. שהוא יציב תוכנית מדינית משלו, שכמובן תדרוש חזרה לגבולות 67, תשכ"ז אושוויץ, וכמובן תחולק ירושלים, והוא יכפה את הפתרון הזה על ממשלת ישראל. אלה הציפיות שלהם. אם הוא רק יעשה את זה, אז אתה תתחיל להעריץ אותו, אבל הלוואי שזה יקרה. אלה ציפיות של בגידה.



"כאשר בתוך מדינה ישנו גוף, ישנם אנשים, שמייחלים שמעצמה או מעצמות זרות יכפו פיתרון שאינו טוב מבחינת הממשלה הנבחרת והדמוקרטית של המדינה, שגוף זר ועויין יכפה פתרון בניגוד לרצון ממשלתה הנבחרת והדמוקרטית, זוהי הבגידה בהתגלמותה. בבגידה הזאת חולים כל חברי הכנסת של העבודה, עשרת הפודלים של לפיד ואנשי מרצ. כלומר, כולם, בעיניים כלות, מחכים ליום שמעצמות זרות יכפו על מדינת ישראל. זוהי הבגידה המוסרית במלוא התגלמותה, וחוטאים בבגידה הזאת כל השמאל הפוליטי. מי שחוטא בזה הוא חלק יותר ויותר אנשים בתקשורת לא ניתן יותר להגדיר אותם כמחבלים תקשורתיים".