"ניסיתי להתפשט - ולא הצלחתי. עכשיו אנחנו הולכות לשירותים. היא מסתכלת מסביב, מחפשת חיתולים. תביני נזקקת, זה לא אישי. זה אחד האתגרים. את צריכה להוכיח שאין לך שליטה בסוגרים. שאת נו, מרטיבה, מלוכלכת, שיש לך בריחות. מצידי תראי לי כאן ועכשיו, זה בסדר. אני רגילה לריחות..." זהו חלק קצר מתוך ספוקן וורד חריף נגד השיטה המשפילה, המבזה והחודרנית של הביטוח הלאומי כלפי סיעודיים שכל בקשתם היא לקבל קצת סיוע. כמה שעות של מטפלת.



במסגרת הספוקן שאותו עושה לבנת פורן המוכרת ברשת בזכות הפרסומת "חלית? נפצעת? פנה ללבנת פורן", ניתן להיחשף ל"מבחני הריאליטי" שצריכים לעבור אותם סיעודיים על מנת להוכיח מוגבלות ולזכות בכמה שעות של מטפלת, ועל השיטה הכושלת שלא מאפשרת לבחון באמת את היכולת או אי-היכולת של אותם סיעודיים. 


זו לא הפעם הראשונה שלבנת פורן עולה לכותרות, ולא בהקשר של מימוש זכויות רפואיות, בפברואר האחרון התפרסם כי היא חוברת אל הראפר יואב אליאסי "הצל", ליצירת השיר "המנון הבירוקרטיה", שבהתאם לשמו יוצא נגד הסחבת הביורוקרטית המוכרת לכל אזרח ואזרח בארץ.

"בסרטון מחאה זה אני יוצאת כנגד השיטה בה נבדקת הזכאות של קשישים ואנשים במצב סיעודי", אמרה פורן למעריב, "שיטה שגורמת לקשישים לוותר על זכויותיהם ורק לא להודות שאינם מסוגלים לדאוג ולטפל בעצמם ברמה הבסיסית ביותר. יש דרכים אחרות בהן ניתן לבדוק זכויות. ביטוח לאומי יכול להוביל שינוי אם רק ירצה בכך. אהיה מאושרת אם אצליח להשפיע ולהביא לשינוי גם בנושא כואב זה".