על אף שהיא מנהלת קריירה משגשגת זה 25 שנה, את פריצתה עשתה בריטני ספירס בשנת 1999 עם הלהיט Hit me baby one more time, שפתח שורה מצליחה של להיטי פופ נצחיים. "אני המעריץ הכי גדול שלה! ראיתי אותה בשש הופעות בחו"ל. אני מעריץ אותה כבר משנת 99' ולאחרונה ראיתי אותה בלאס וגאס", מספר נדב בן טפירו (30). "הערצתי אליה מתבטאת באיסוף חומרים מאז פריצתה לתודעה: קלטות וידיאו, פוסטרים וחולצות".





במהלך ביקורה בישראל תשהה בריטני בסוויטה המלכותית של מלון דן בתל אביב, ועל פי הדיווחים היא הציבה בפני הנהלת המלון דרישות כמעמד לאייפוד, מערכת משוכללת, סידורי פרחים ואפילו מכשיר אדים. כמודל לחיקוי היא דרשה שלא יהיו בסוויטה משקאות אלכוהוליים.



במופע, לדבריה, היא תשיר לייב לצד פלייבקים מוכנים מראש, כדי שלא יפריעו לה להתרכז בריקודי הכוריאוגרפיה המורכבים שהיא מכינה לנו.


לפי התכנון, בריטני צפויה לנחות לפנות בוקר בטיסת אל־על מהונג קונג. בעודה בדרכה לישראל, הפארק מתוחם והבמה כמעט מוכנה לקראת בואה. את הציוד המורכב העבירו במיוחד מארה"ב ובסוף השבוע החלו לעבוד על התאורה.



בריטני ספירס בישראל. צילום: אבשלום ששוני
בריטני ספירס בישראל. צילום: אבשלום ששוני



"אני מתרגשת מהעובדה שבריטני מגיעה ולא יכולה לחכות כבר להופעה", מספרת לוסיל בלקרמן מחדרה. "לא אשכח את הפעם הראשונה שראיתי אותה. הייתי בת 6 והיא שרה ב־MTV. באותו רגע התאהבתי. עד גיל 11 שמעתי אך ורק בריטני. אני זוכרת שהייתי מסתגרת בחדר ושרה את שיריה מול המראה".



בריטני ספירס. צילום: Getty image
בריטני ספירס. צילום: Getty image



"בריטני היא החיים עבורי", מוסיפה אוריין חלילי, ממעריצותיה המושבעות של ספירס. "אני איתה בכל יום מחיי כבר 18 שנה. מעולם לא נפגשנו, אבל אני מכירה אותה כל כך טוב ועדיין לא מעכלת שהיא באה. אני מעריצה את האומץ שהיה לה להתחיל קריירה בגיל 17, אוהבת את התמימות, הצניעות והחיוך ההוליוודי שלה".





אליעד נחום יחמם
מי שיחממו את בריטני יהיו הזמר אליעד נחום, שיחשוף את שירו החדש בהשמעת בכורה, ושדרנית גלגלצ דלית רצ'סטר. בערב ההופעה ייחסמו מרבית הרחובות המקיפים את אזור פארק הירקון (שדרות רוקח והסביבה) וההמלצה לציבור היא להגיע בתחבורה ציבורית ולא בכלי רכב פרטיים. הקהל מתבקש להתחיל להגיע בשעות אחר הצהריים כדי למנוע עיכובים.