מספיקה העובדה שענקית הבידור העולמית המוקפדת "וולט דיסני" התלהבה מהקרקס הסיני המלכותי, ומצאה לנכון לשלב אותו כחלק מאטרקציית הבידור


בפארקי השעשועים המפורסמים שלה בארצות הברית, על מנת להבין על מה ההתרגשות לקראת הביקור הראשון של The Imperial Circus of China


בישראל. הקרקס הסיני יעלה בחול המועד סוכות את המופע "The Mystery of China", בסדרת מופעים בתל אביב ובחיפה.





את הקבוצה הווירטואוזית והצבעונית הזו מייבא לישראל המפיק אודי אפלבאום וחברת קונצ'רטו, שהפכו בזמן קצר יחסית לשחקן מרכזי בתחום ההופעות בישראל, ומציגים ויז'ן, ועליית מדרגה עם הופעות של אמנים כליידי גאגא וג'סטין טימברלייק.



THE IMPERIAL CIRCUS OF CHINA. צילום: יח"ץ
THE IMPERIAL CIRCUS OF CHINA. צילום: יח"ץ



ומה כל כך מיוחד בקרקס סיני זה? 50 אמנים סינים - אקרובטים, לוליינים, פעלולנים, רקדנים ושחקנים – כולם בעלי יכולות יוצאות דופן, מבצעים במהלך המופע שלל תרגילים ואלמנטים מפתיעים, חלקם מסוכנים ומחסרי פעימה, המתבססים על מופעי הקרקס המסורתי המפואר של סין, ויוצרים יחד מופע אקלקטי המשלב בין מסורת ומורשת בת אלפי שנים לבין העכשווי והעדכני.



THE IMPERIAL CIRCUS OF CHINA. צילום: יח"ץ
THE IMPERIAL CIRCUS OF CHINA. צילום: יח"ץ



תוסיפו לצורת אמנות זו גם מלתחה תלבושות ססגוניות, מוזיקה סינית מסורתית במיקס עם אקורדים קצביים ומודרניים לצד תרגילים של אומנות לחימת הקונג פו, ריקוד האריות, צלחות מסתובבות באוויר, מופע שדונים, קטעי שירה מהאופרה הסינית ותבינו למה הם הוכתרו לא פעם כאחד הקרקסים הטובים בעולם. בהחלט אופציית בילוי משפחתית מסקרנת לחג הסוכות.



5-7 באוקטובר היכל מנורה מבטחים תל אביב, 8-10 באוקטובר היכל רוממה חיפה (כרטיסים בחירים מוזלים ביינות ביתן ובמגה בעיר).