העיתונאי ומגיש תוכנית הרדיו ב-103FM, נתן זהבי, שוחרר היום (שני) מבית החולים "איכילוב", לאחר שעבר ניתוח בעינו בעקבות בעיה ממנה הוא סובל. זהבי, אשר כותב טור שבועי גם ב"מעריב סופהשבוע", לא הינחה את תוכניתו, דבר שגרר תהיות מצד מאזינים רבים, ובימים האחרונים הוא מוחלף על ידי עיתונאים אחרים שנכנסים לנעליו במסגרת "זהבי עצבני", שמשודרת בימי ראשון עד רביעי בשעה 12:00 ב-103FM.



זהבי עצמו פרסם פוסט בפייסבוק, בו הסביר לאן נעלם וסיפר על מצבו הבריאותי: "לא האמנתי איזו התעניינות יש במצבי הבריאותי", כתב העיתונאי והוסיף: "אני מודה לכל המאות שאיחלו לי בריאות והחלמה מהירה. הוסרה התחבושת, אני עדיין לא רואה בעין ימין, אבל הרופא המנתח אומר שתוך כמה ימים אחזור לראות יותר טוב מאשר לפני הניתוח".

זהבי סיפר על החשש הגדול האמיתי שלו ואמר: "האמת שמקנן בי חשש אמיתי שמחלה קטלנית (תורשתית) ששמה גלאוקומה תכה גם בי. אבי התעוור מגלאוקומה. רפואת העיניים מתקדמת מאד בישראל ואני סומך על הרופא שלי (דוקטור קורץ מאיכילוב) שיצליח עם טיפול נכון למנוע ממני את החרא שעבר אבי". לסיכום הוסיף זהבי: "אודה לכם אם תמנעו מתגובות-חוץ מהמקללים הקבועים שהרי נאמר במקורותינו הקדושים "קללת רשע -ברכה".

מחלת הגלאוקומה הינה קבוצה של מחלות בעלות מכנה משותף של פגיעה אופיינית בעצב הראיה. איבר המטרה של המחלה הוא עצב הראיה. הפגיעה בעצב הראיה מובילה לנזק אופייני בשדות הראיה לעיתים קרובות.