ניסיון אחרון להציל חיים: הזוג המדובר יהודית באומן ושימי תבורי יצאו הערב (שני) להולנד יחד עם הבת של באומן קארין, הסובלת מאנורקסיה, על מנת לנסות, כמוצא אחרון, לשקם ולהבריא אותה לאחר שהטיפולים בארץ כשלו בשל חוסר שיתוף פעולה של קארין והתגמשות המערכת. ברוב המקרים בארץ אשפוז חולים בגירים הסובלים מהפרעות אכילה הוא אשפוז מרצון, לא בכפייה. המדינה לא הסכימה לקבל את בקשתה של אמה יהודית לאשפוז בכפייה, לכן מצבה לא טופל כראוי.
 
קארין באומן סובלת למעלה מ-9 שנים מהפרעות אכילה קשות והגיעה לתת משקל של פחות מ-30 ק״ג, נכון להיום, היא מאושפזת בעיקר לצרכי חיזוק ומנות דם. 

קארין באומן. ללא קרדיט
קארין באומן. ללא קרדיט

 
באפריל השנה התראיינה קארין בראיון בלעדי לליאורה במעריב בו סיפרה על המצוקה הקשה בה היא נמצאת, על ההתמודדות הלא פשוטה ועל הטיפול המסור שמעניקים לה הוריה. 
 

״היו לנו תקופות קשות מאוד, כל כך קשות - שרציתי לוותר על חיי. אמא היא זאת שמנעה ממני לוותר, נלחמה יום-יום במשך כל השנים ולא הייתה בזוגיות, ניתקה עצמה מכל חיי החברה, התרחקה כדי להיות שם עבורי, ואת זה כולם ידעו, מה היא עוברת ואיך המלחמה גרמה לה לחלות בעצמה. ואז, יום בהיר מגיע שימי. הם מצאו זה את זה דרך הפייסבוק. הם הכירו לפני שנים רבות, עוד לפני שנולדתי, וביום שהיא פתחה פייסבוק, הוא צץ וידע שמדובר באישה שהייתה אהבת חייו ושהוא חיפש אותה שנים".
יהודית באומן סיפרה: ״אני כולי תקווה שהטיפול הזה יציל את חייה של קארין. הכאב שלי כל כך גדול כשאני רואה איך שהבת שלי מדרדרת. התייאשנו מהטיפול בארץ ומכיוון שקארין היא אזרחית הולנדית אנחנו מנסים את מזלנו שם, נקווה שתשתף פעולה״.