השחקן האמריקאי סילבסטר סטאלון הכחיש האשמה כי תקף מינית נערה בת 16 בסוף שנות השמונים. דוברת של השחקן תיאר את הטענות כ"מגוחכות ושקריות לחלוטין". כזכור, סטאלון הואשם בתקיפה מינית של קטינה בזמן שהצטלם לסרט "מעבר לשיא" בלאס וגאס ב-1986, כך דווח ב"דיילי מייל". הדוברת, מישל בגה, אמרה: "אף אחד לא היה מודע לסיפור הזה עד שהוא פורסם היום, כולל מר סטאלון. בשום זמן מר סטאלון לא קיבל פנייה מהרשויות או ממישהו אחר לגבי העניין הזה". 


הדיווח מסתמך על דוח משטרתי. כוכב הסרט "רוקי" היה בן 40 כאשר נערה בת 16, ששמה לא פורסם, פנתה למשטרת לאס וגאס וסיפרה כי לאחר שקיימה יחסי מין עם השחקן, הוא אילץ אותה לקיים יחסים עם שומר הראש שלו מייקל דה לוקה, בסוויטה שלו במלון הילטון בעיר. 
 
הנערה אמרה למשטרה כי היא חשה "חוסר נוחות רבה" מהמעשה אך חשה כי "לא הייתה לה ברירה". לדבריה, לאחר התקרית סטאלון איים עליה לא לספר על מה שקרה מפני ששני הגברים נשואים, וכי אם תעשה זאת "הם יאלצו להכות את ראשה". לאחר הדברים, סטאלון ודה לוקה צחקו. הנערה החליטה בסופו של דבר לא להגיש תלונה כנגד שני הגברים מפני שהיא חשה "מושפלת ומפוחדת".    

סילבסטר סטאלון בטקס "גלובוס הזהב". צילום: רויטרס
סילבסטר סטאלון בטקס "גלובוס הזהב". צילום: רויטרס


דה לוקה, שומר ראשו של הכוכב ההוליוודי, נורה ונהרג על ידי משטרת קליפורניה לאחר שרכבו נעצר ב-2013. הוא היה בן 27 בזמן התקרית במלון. נציגיו של סטאלון סירבו להגיב לדיווח. הידיעה באה בעקבות חשיפת האשמות בתקיפה מינית כנגד מספר מפיקים ושחקנים בכירים בהוליווד, ביניהם הארווי וויינשטיין, קווין ספייסי, ולואי סי קיי.