הסערה לא נגמרת: אחרי שהראיון שקיימו אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' עם מני נפתלי, בו כדורגלן העבר גירש את האחרון מאולפן השידור, היוצרות התהפכו ובעת השידור היום (ראשון), ברקוביץ' הוא מי שמצא עצמו מחוץ לאולפן אחרי מריבה עם שותפתו להגשה ב-102FM. האירוע החל לאחר שאסייג ניסתה להתייחס לאירוע ואמרה כי אורחים בתוכנית של השניים לא יסולקו מהשידור.



ברקוביץ', שראה בעניין כניסיון התנצלות, סירב לשתף פעולה וקרא לעברה "את אל תתנצלי בשמי, עם כל הכבוד", אסייג ניסתה להבהיר כי אין מדובר בהתנצלות וענתה: "אנחנו לא מתנצלים אף אחד לא יסולק מהאולפן", ברקוביץ' הגיב לה כי נפתלי "לא סולק והוא לא מעניין והוא הלך וזה לא מעניין. את לא תתנצלי בשמי".



בשלב זה, ולאחר שאסייג לא הסכימה לחזור מאמירתה, אמר ברקוביץ' "תעשי לבד את התוכנית, אין בעיה יאללה דברי לבד, יאללה להתראות שיהיה לך" ונטש את האולפן. כדי למלא את מקומו הובא למקום אנדי רם כדי להחליף את ברקוביץ' בשידור. 





כזכור, האירוע החל בראיון שקיימו השניים בתוכניתם בקשת עם מי שהיה אב בית ראש הממשלה וכיום ממובילי המחאה נגד רה"מ בנימין נתניהו, שם הטונים בין בין ברקוביץ' לנפתלי הגיעו לשיאים עד שבשלב מסויים איים לעזוב את השידור במהלך ריב שרובו נחתך מהשידור. מוקדם יותר התראיין נפתלי לתוכניתו של רפי רשף והתייחס לעימות. 



"הוא אמר איזה משפט קבוע כי לא היה לו מה להגיד, אמרתי לו מה אני חושב עלי והלכתי, בסוף הם ערכו את זה כאילו ברחתי", סיפר נפתלי. "זה היה מעליב, להוציא אותי בקטע שלילי". הוא הוסיף: "יש הקלטה של העורך שאומר שהם לא יערכו את התוכנית, הבנתי שעשו עלי אמבוש, אמרתי לעורך שאני לא רוצה שישדרו את זה", הסביר נפתלי