בשנים האחרונות, בשקט בשקט, בשיקול דעת ובבטחה, ביסס עומר אדם את מעמדו כאחד הסטארים הגדולים בז'אנר הים תיכוני-ישראלי העכשווי. אם חשבתם שביסוס מעמדו בא לידי ביטוי רק במיליוני צפיות ביוטיוב, בהשפעתו על אי קיום הפסטיגל בשבת ובשבירת שיאי מכירות הופעותיו, הרי שהיום קיבל אדם  את החותמת הסופית: שלמה ארצי, מהזמרים המשפיעים והמצליחים בישראל בארבעת העשורים האחרונים, בחר בלא אחר מאשר בעומר אדם להקליט איתו דואט חדש לשיר שכתב והלחין ארצי: "לא הפסקתי לחפש אותך" ובכך נתן את החותמת הסופית להצלחתו הנוסקת של אדם בזמן האחרון והפיכתו בהווה ל"זמר המצליח ביותר במדינה". 
השיר, בלדה יפהפיה  ומלנכולית, מציג בצורה המובהקת ביותר את השילוב בין ארץ ישראל "הישנה והטובה" שארצי מייצג בשיריו לאורך הקריירה לבין ארץ ישראל "החדשה", בין הדור הוותיק לדור הצעיר ובין שני קולות, זה המחוספס של ארצי וזה העוצמתי ומלא הנשמה של אדם, המשלימים זה את זה בצורה מדויקת ומרגשת.

שלא תטעו, כשם שהעובדה שארצי הקליט שיר עם אדם ובכך "תרם" לביסוס מעמדו הרם ככוכב הגדול כיום, כך גם אדם תרם לארצי מידת רלוונטיות, רוח צעירה ושמירה על מעמדו כזמר המתאים עצמו לשינויי הזמן (בניגוד לכמה מהקולגות של תקופתו המוקדמת).
 

אם נניח לרגע בצד את הסימבוליות של הקלטת הדואט, מדובר בשיר טוב מאד, מעולה אפילו: הטקסט על חיפוש אהובה אובדת, התפללות לשובה והתנצלות על היחס שקיבלה במהלך מערכת היחסים, משלים היטב את הלחן המלודי, הקליט ותפור היטב לקולם של השניים שאמנם אינם זהים בסולמות, אך משלימים זה את זה ווקאלית בצורה מדויקת ומלאת כימיה. 
לסיכום, ללא ספק מדובר בשיר ש"יחזיר" את ארצי לפסגת ההשמעות ויכניס את אדם היישר אל לב הקונצנזוס הישראלי, גם זה שמיאן עדיין לקבל אותו בחיבוק. הלהיט הבא של ישראל.