מכה בחזרה: לאחר חודשים ארוכים של שתיקה רועמת, החליטה כוכבת הקולנוע הישראלית גל גדות להגיב על דבריו של הבמאי המוערך ג'יימס קמרון, שטען כי דמותה של וונדר וומן בלהיט הקולנועי אינה אלא "צעד אחורה עבור ייצוגה של האישה בהוליווד". גדות, שהעניקה ראיון נרחב ל־Entertainment Weekly, טענה כי הסיבה ששמרה על שתיקה לאחר שפורסמו דברי הביקורת החריפים של קמרון, במאי הסרטים "טיטאניק" ו"אווטאר", הייתה משום שלא רצתה לעזור לו לקדם את סרטו החדש.

גדות הדגישה כי "קודם כל אני מעריצה גדולה של עבודותיו של קמרון. בהרבה מהדברים והיצירות שלו הוא היה חדשני ויש לי רק דברים נפלאים לומר על הצד האומנותי והמקצועי של עבודתו". יחד עם זאת, הוסיפה הכוכבת הישראלית כי "כאשר קמרון אמר את מה שאמר הוא קידם סרט נוסף שלו ונראה כאילו הוא מחפש יחסי ציבור. לא רציתי להעניק לו את הבמה לכך".
 
קמרון, שאמר בקיץ האחרון את הדברים במהלך ראיון לכלי התקשורת, הדגיש בזמנו כי "הוליווד טפחה לעצמה על השכם בגלל 'וונדר וומן', ולא הייתה לה סיבה לכך. דמותה של וונדר וומן היא אייקון מוחפץ, כמיטב המסורת של הוליווד הגברית. אני לא אומר שלא אהבתי את הסרט, אבל הוא צעד אחורה בסוגיה זו".
בניגוד לכוכבת "וונדר וומן", במאית הסרט פאטי ג'נקינס תקפה כבר אז את קמרון וטענה כי הוא "קולנוען גדול אבל לא אישה, ולכן אין פלא כי הוא לא מצליח להבין את המשמעות האדירה שיש לסרט שלנו עבור נשים בכל העולם".

ג'יימס קמרון. צילום: רויטרס
ג'יימס קמרון. צילום: רויטרס

 

בתוך כך, גדות, שכבר הודיעה לאחרונה כי היא מתכוונת להתייצב הלילה לאירוע "גלובוס הזהב" לבושה בשחור, כאקט הזדהות במאבק נגד ההטרדות המיניות בהוליווד, סיפרה בראיון נוסף שהעניקה כי בתה, עלמה בת החמש, כבר הודיעה כי היא מעוניינת "להחליף" את אמה בתפקיד וונדרוומן בעתיד. "היא עדיין לא צפתה בסרט כי אני אמה ואני רוצה להגן עליה, אבל אני משוכנעת שהיא תראה אותו בעתיד", אמרה גדות בראיון והוסיפה בחיוך כי "עלמה מאוד מאוד גאה. היא כבר שאלה אותי אם תוכל להחליף אותי כשאזדקן".