מפקד גל"צ שמעון אלקבץ צפוי להפסיק את העסקתו של השדרן קובי מידן בתחנה, בעקבות הפוסט אותו כתב בעקבות אירועי סוף השבוע בגבול רצועת עזה, כך על פי דיווח שפורסם הערב (ראשון) בחברת החדשות. כזכור, בצל העימותים בין כוחות הביטחון למפגינים פלסטינים סמוך לגבול רצועת עזה, הותקף במהלך שבת מידן על ידי גולשים ברשת בעקבות פוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, בו נכתב: "היום אני מתבייש להיות ישראלי".



 



שר הביטחון אביגדור ליברמן תקף הבוקר בחריפות את מידן. "אני מתבייש שיש לנו שדרן מן הסוג הזה בתחנה הצבאית", אמר ליברמן לאלון בן דוד וליואב לימור בראיון ב-103FM. "אם הוא מתבייש, אז כדאי שלבד יסיק את המסקנות ויעזוב את התחנה. אני חושב שזו בושה שזה שדרן בתחנה הצבאית, אבל גם זה חלק מהמציאות שלנו. אני מקווה שמפקד התחנה יעשה מה שמוטל עליו".

בתשובה לשאלה מה מתבקש ממפקד התחנה לעשות, שמעון אלקבץ, לעשות במצב זה ענה ליברמן כי "אני לא יודע, אני לא רוצה להיכנס לשיקוליו של מפקד התחנה - אבל במקום אותו שדרן, אם יש לו אינטגריטי מינימלי, אם יש לו איזה כבוד עצמי ויושר - שיסיק מסקנות ויעזוב את התחנה".

מגלי צה"ל נמסר היום בתגובה לסערה שהתעוררה כי "מפקד גלי צה"ל, שמעון אלקבץ, קיים הבוקר שיחת הבהרה עם קובי מידן, בעקבות הפוסט שפירסם מידן בדף הפייסבוק הפרטי שלו על ארועי יום שישי לאורך הגדר עם רצועת עזה. בשיחה עם מפקד התחנה אמר מידן כי כתב את הדברים בעיצומם של האירועים ולא אמר מילה רעה על חיילי צה"ל. מידן הוסיף, כי כתב את הדברים כפי שנראו ביום שישי, וכי הוא מודע לכך שמאז, הדברים נראים שונים. יצוין כי מידן אינו איש גלי צה"ל או אזרח עובד צה"ל, אלא מגיש כפרילנסר פינה בשם 'כה אמרו חכמינו'. בכוונת מפקד גלי צה״ל לבחון את הנושא".