מתפללים למען "מלכת הסול": הזמרת האגדית ארית'ה פרנקלין נמצאת במצב בריאותי קשה ונלחמת על חייה, על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית. אתרי האינטרנט בארה"ב פרסמו היום (שני) כי המוזיקאית בת ה-76 מאושפזת בבית החולים כשבני משפחתה וחבריה נמצאים לצד מיטתה, והרשתות החברתיות התמלאו באיחולי החלמה.



הזמרת סובלת מזה כמה שנים מבעיות בריאותיות, ובשנת 2010 היא אובחנה במחלת הסרטן. לפני שנתיים ביטלה הכוכבת הופעה מתוכננת מסיבות בריאותיות, ואמרה אז בהצהרה ששחררה לכלי התקשורת, כי היא פועלת בעצת רופאיה ובוחרת שלא לקיים ההופעה.



בחודש פברואר 2017 פרנקלין הודיעה כי היא מתכננת לפרוש מעשייה מוזיקלית. הזמרת, שגדלה בדטרויט, סיפרה לאחר ההודעה כי היא מתכוונת להקים בעיר מועדון: "אני מתכוונת לפתוח מועדון קטן בדאון-טאון דטרויט, זוהי תוכנית הפרישה שלי". 

הזמרת שזכתה לכינוי "מלכת הסול" הפכה במהלך הקריירה שלה לכוכבת ענק ולסמל תרבות. בילדותה פרנקלין שרה גוספל עם אחיותיה בכנסיה והחלה להקליט בגיל צעיר. המוזיקאית זכורה בעיקר בזכות הלהיטים "I say a little prayer", "Respect", "Think" ו-"A natural woman", שזכו להצלחה אדירה בשנות ה-60 וה-70.