אמנם היא פרצה לתודעה לפני כמה שנים כאיט גירל, אבל אני התוודעתי לראשונה אל דניאלה אלטר, מגישה, בלוגרית אופנה ובעלת מותג אופנה ( Tournage –white concept) דווקא דרך האינסטגרם (למרות שהיא מתחזקת גם עמוד פייסבוק די פעיל!). 

בעולם של פילטרים ושל נון סטופ אשליות שמועברות לעוקבים באינסטגרם, בטיק טוק ובדומיהם, מצאתי בסטוריז של אלטר גם משהו אמיתי, כן וכל כך נכון. היא מקפידה היטב על התכנים שמעלה, בין אם זה בתחום האופנה, בין אם זה בנושאים חברתיים שעל סדר היום שיש לה דעה לגביהם והיא לא חוששת מלהביע אותה בכנות ובאמת ובין אם זה בקטעים המושקעים של אספקטים קולינריים ולייף סטייל שהיא מביאה אותם לאחרונה יותר ויותר לתודעה (יש לה גם כמה תפריטים מעולים!). 

בפלטפורמות אינסטנט כמו שאלטר פעילה בהן בהצלחה רבה, קל ליפול לשטחיות, טרנדיות ומסרים לא חינוכיים אך לא אצלה: לא תראו אותה מייצרת פרובוקציות, לא תראו אותה משוויצה במסיבות בניגוד להנחיות (בתקופה שכזו, נניח) או מעבירה מסרים לא חינוכיים.

היא מנצלת את הכוח שלה לטובה בשביל לעשות טוב וזה עובד. יש לציין כי לצד היותה אושיית רשת, אלטר גם מגישת פינות בתכניות שונות בערוץ 13 ("סוגר עניין", "פותחים יום", "מילון היופי", "בסלון של שרון") וברזומה שלה אף הנחייה ב-MTV ישראל, שת"פ עם מותגים בינלאומיים, שת"פ כפרזנטורית בשלל מותגים ועוד (בשביל הרשימה המלאה אתם יכולים להיכנס לאינסטגרם שלה).

את עבודותיה השונות היא מגישה בחיוך, בצניעות ובחינניות מלאת תשוקה לעשות, ליצור ותמיד להמציא את עצמה מחדש ועל כך מגיעה לה המילה הטובה.