ההיכרות שלי (שאינה אישית) עם ליאור שלו החלה דרך מעקב אחריה בסטורי באינסטגרם אבל העמיקה במיוחד לאחר שהתחלנו לקרוא בקפידה ובפדנטיות את הכתבות שהיא מפרסמת במגזין סוף השבוע של MAKO בנושאים כל כך חשובים.

למעשה, מה שמעניין בליאור זה הצמא שלה להתרחב, להתקדם ובעיקר להשתפר בסגנון הכתב, בנושאים בהם היא עוסקת ומהמקום שממנו היא באה כמראיינת בכדי להציג לקוראים בצורה הכי חשופה את מרואייניה. 

כשמדובר בכתבות של סלבס וידוענים זה פחות מסקרן או מעניין אותי באופן אישי (כקורא) כי יש ים ראיונות שונים עם ידוענים, אבל כשליאור מביאה תחקירים שעיתונאים ותחקירנים בעלי ותק של שנים לא מצליחים להביא- היא ראויה לשבחים.

באוגוסט 2019 היא הצליחה להשיג ראיון חושפני ומאד אישי ומצמרר (גם טראגי) עם ג'אנה מרעי, הנאנסת שהידרדרה לסמים ולזנות אך הרימה עצמה ושיקמה חייה. בפברואר 2020 היא התחזתה לבת 13 כדי לצוד עברייני רשת המנסים לפתות קטינות. ביוני 2020 היא ראיינה את חרדי הקורונה (היפוכונדרים). במהלך השנה הזו היא אף חשפה את מעשי הנוכלות והאלימות של העבריין המורשע אומיד פייזולייב.

ליאור שלו (צילום: עופר חג'יוב)
ליאור שלו (צילום: עופר חג'יוב)

ליאור אינה סתם כתבת, אלא היא מביאה תוצאות ומצליחה, במובן מסוים, גם להשפיע ולשנות את המציאות בה אנו חיים. היא מונעת מהרצון לעזור ולחקור לעומק את האמת, לא חוששת מלהסתבך ובעיקר מביאה את הרגישות והעדינות המאפיינים אותה כאדם ולא רק כעיתונאית. 

שלו קורצה מהחומר האמיתי והאותנטי ממנו עיתונאים אמיתיים ופורצי דרך בונים עצמם ועל כך היא ראויה למילה הטובה.