אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, הבעלים של קבוצת אריסון, השיקה את ספרה "מודל עשיית הטוב" – מדריך מעשי למימוש עשיית הטוב בעסקים. 
בספר, מתארת אריסון את "חזון עשיית הטוב" שלה, ומביאה דוגמאות מהעולם העיסקי והפילנתרופי -  כיצד מנהיגים בכל רמה יכולים לחולל שינוי חיובי באמצעות שילוב ערכים בכל פעילות. "על-ידי שילוב ערכים לתוך מארג החיים היומיומי, יכול כל אחד להפוך למנהיג שיוצר שינוי חיובי, למען אנשים, חברות, קהילות ולמען כדור הארץ", אמרה אריסון.

"כיום, חברות עסקיות יכולות לפעול לטובת האנושות והעולם. בכוחו של מודל עשיית הטוב להיות זרז לשינוי בעולם העסקי, ליצור מצב בו חברות עסקיות יהוו פלטפורמה ליצירת שינוי חיובי לאנשים, לכלכלה ולסביבה", הוסיפה.


אריאנה הפינגטון, נשיאה, יו"ר ועורכת ראשית של קבוצת המדיה האפינגטון פוסט אמרה כי "מודל עשיית הטוב מבוסס על אמת איתנה: שההגדרה שלנו להצלחה חייבת לכלול רווחה, לא רק של יחידים אלא במקום העבודה".

"הדוגמה של שרי אריסון לנקיטת אחריות מוסרית בעסקים היא דבר שאנו רוצים לשתף עם הסטודנטים שלנו כאשר הם מתחילים את השלב הבא בחייהם. החזון שלנו לבוגרינו הוא שיהיו לאזרחים מעורבים ואתיים, המחויבים לבנות עולם צודק, חופשי ומשגשג. עבודתה של שרי מראה כיצד אפשר להשיג זאת", אמר על הספר ד"ר אנחל קבררה, נשיא, אוניברסיטת ג'ורג' מייסון.

"ספרה של שרי אריסון מדגים כיצד מנהיגים עסקיים נאורים, השלבים בליבת העסקים שלהם ערכים כלכליים ,חברתיים ותרבותיים חיוביים — יכולים לשנות את העולם", אומר ד"ר ראקש קורנה מבית הספר למנהל עסקים בהרווארד.