הדירה
מותחן. 5 גברים נשואים מבצעים את הפשע המושלם: הם שוכרים דירת סטודיו שבה הם מנהלים רומנים אסורים ונותנים פורקן לתשוקותיהם האפלות. אחרי שנמצאת גופת אישה לא מזוהה, חמשת הגברים, שאמורים להיות היחידים בעולם עם מפתחות לדירה, מנסים לחשוף מי הרוצח ביניהם. גרסה אמריקאית לסרט בלגי.
 
בימוי: אריק ואן לויי. שחקנים: ונטוורת' מילר, ג'יימס מרסדן, קרל אורבן, מתיאס שונארטס, איזבל לוקס, רייצ'ל טיילור. ארה"ב 2015. 108 דקות.

 
יחפה
קומדיה רומנטית. הכבשה השחורה של המשפחה: בחור בטלן שעובד במוסד פסיכיאטרי ואוהב להמר נקלע להפסדים כספיים גדולים ומסתבך עם האנשים הלא נכונים. בניסיונותיו הנואשים לצאת מהמצב, הוא מנסה להציג בפני הוריו העשירים חיים נורמליים, רק כדי שיכסו את חובותיו. בהחלטה של רגע הוא מחליט לקחת איתו למפגש המשפחתי בחורה תימהונית שאוהבת ללכת יחפה לכל מקום, ומעולם לא עזבה את כותלי המוסד הפסיכיאטרי. במאי: אנדריו פלמינג. שחקנים: סקוט ספידמן, אוון רייצ׳ל ווד. ארה״ב 2014. 92 דקות.
 
עלייתה של ג'ופיטר
אקשן-מד"ב. ג'ופיטר ג'ונס היא בחורה לא מוצלחת במיוחד המתפרנסת מניקיון. כשנכנס לחייה קיין, איש צבא מהונדס גנטית, היא מגלה כי היא למעשה דור חדש לירושה מרעישה: הכוח לשנות את האיזון של היקום ולהציל את כדור הארץ. 
 
בימוי: לאנה ואנדי וושבסקי (סדרת סרטי "המטריקס"). שחקנים: צ'אנינג טאטום, מילה קוניס, שון בין, אדי רדמיין, דאגלס בות, טאפנס מידלטון. ארה"ב 2015. 127 דקות.
הולכת רחוק 
מסע. סיפורה של שריל סטרייד, אישה שאמה נפטרה, כואבת קשות את אובדנה הפתאומי של אמה, צוללת לתוך הרס עצמי של התמכרות להרואין, פירוק נישואיה והתנהגות פוחזת.
 
בשלב מסוים היא מחליטה לשים קץ צרותיה, ויוצאת להרפתקה מגוחכת, לכאורה: טיול לאורך 1,000 ק"מ בשביל הארוך והפרוע ביותר של ארה"ב, בלי כל ניסיון התמודדות והישרדות מול איתני הטבע, מונעת אך ורק על ידי כוח רצון חסר מעצורים, היא נאבקת באיתני הטבע, בדיוק כמו שהיא נאבקת במחוזות נפשה הקורסים, בתקווה להיגאל מכל תחלואיה. מבוסס על סיפור אמיתי.
 
בימוי: ז'אן מארק וולה ("מועדון הלקוחות של דאלאס"). שחקנים: ריס ווית'רספון (מועמדת לאוסקר בקטגורית השחקנית), לורה דרן (מועמדת לאוסקר בקטגורית שחקנית המשנה), בריאן ואן הולט. ארה"ב 2015.  115 דקות.