טקס האוסקר ה-87 שהתקיים הלילה (שני) בהוליווד, קיבץ שחקנים וזמרים מהשורה הראשונה, על פי מיטב המסורת. זוכים ומפסידים כאחד, התלבשו כולם במיטב מחלצותיהם והשתמשו בעצת הסטייליסטים כדי לנצח לפחות בפרס השמלה המוצלחת ביותר. אז מי פספסה ומי גנבה את ההצגה?
השחקנית רוזמונד פייק לבשה ג'יבנשי ופגעה בול בזכות שמלה מדויקת (בצבע השטיח).
גם דקוטה ג'ונסון, הכוכבת העולה מ"50 גוונים של אפור" מוצלחת באיב סן לורן ובזכות שיער רגוע שנאסף בקוקו מרושל שכזה. יאנג הוליווד מישהו?

ג'ניפר אניסטון הפתיעה עם הארוס (מתי תתחתנו כבר?) ג'סטין ת'רו בהופעה נדירה על השטיח האדום ועם שמלה בצבע ניוד מנצנץ של ורסאצ'ה. סוף סוף נפטרת מהשחור!

 
ג'ניפר לופז שהגישה פרס, הפציצה בשמלת ענק של אלי סאאב, נראתה כמו קסם על השטיח האדום והוכיחה (שוב) שהשנים שעוברות לא משפיעות עליה כהוא זה.
ריס ווית'רספון מסכמת עונת טקסים בסטייל מושלם בשמלה שהיא הדובדבן שבקצפת - מבית טום פורד. האיפור, השיער, השחור והלבן. וואו. הלכנו להרים את הלסת מהרצפה.
אמה סטון, כוכבת "בירדמן" נראתה נפלא כתמיד באלי סאאב קוטור. אלא מה?
לופיטה ניונגו מצליחה בשמלת פנינים מטריפה מבית קלווין קליין. איזה מזל שיש את לופיטה בחיינו. לוקחת סיכונים - ומפתיעה. אל תלכי!
 
קירה נייטלי הנפלאה וההריונית מ"משחק החיקוי" עטתה על עצמה ולנטינו. קצת פיהקנו, אבל עדיין אוהבים אותך ואת הסטייל הבריטי האלגנטי שלך.
ניקול קידמן ממש לא קולעת בלואי ויטון. פייר, נבהלנו. החגורה האדומה לא עושה חסד עם שמלת הפאייטים. ולא שמעת שניתוחים פלסטיים אאוט? קמטים זה הכי אחותי.

ג'וליאן מור מציגה חזות מעט חיוורת אך מרשימה בעיצוב אישי מבית שאנל. אין פה איזה דייל שיתן לה שוקולד? (!!!) את הכי יפה כשנוח לך.
ליידי גאגא חשבה כנראה שככל שהשמלה תהיה גדולה יותר (אזדין אלאיה), כך תהיה ההצלחה – אבל לא. הבדיחות כבר רצות ברשת על הכפפות שנראות כאילו שהליידי עצרה באמצע שטיפת הכלים ורצה לאוסקר.

  צילומים: רויטרס