אנני



קומדיה. המחזמר הקלאסי ״אנני״ חוזר לקולנוע בגרסת ההיפ הופ. טייקון עסקים משיק קמפיין למטרות פוליטיות, שבמסגרתו הוא מאמץ את אנני, ילדה יתומה שגרה עם אמה החורגת והמו רשעת ונשבה בקסמיה. מבוסס על המחזמר מאת תומאס מיהן.



בימוי: וויל גלוק. שחקנים: ג'יימי פוקס, קוונז'אניי וואליס, קמרון דיאז, רוז ביירן. 120 דקות.



בן זקן



דרמה ריאליסטית. אלירז שדה מפתיע בגילום אב חד-הורי שחי עם אמו בגטו של שיכון מהגרים קשי יום באשקלון. בעוד הוא נאבק מול הסביבה העוינת לשמור את בתו בחזקתו, הוא נאבק בחוסר יכולתו להעניק לבתו היחידה הזדמנות לחיים טובים יותר.



סרט ביכורים של הבמאית אפרת כורם, בוגרת מכללת ספיר. משתתפים: רום שושן, רונן עמר, חני אלימלך הרצל, בתאל משיאן, רובי אלמליח, אילנה אליאסי, יובל עמר, דוד בן חמו. ישראל 2014. 85 דקות.




מפתיע. אלירז שדה ב"בן זקן" (צילום: באדיבות לילה סרטים)







מידות רעות


קומדיית פשע. פול תומאס אנדרסון (״מגנוליה״, ״לילות בוגי״) חוזר עם סרט נוסף עתיר דמויות: חוקר פרטי הבולש אחר עבריין סמים מסתורי; אקסית שצצה עם מזימת חטיפה הזויה; מסוממים אובדי דרך; רוקיסטים ונגן סקסופון אחד. כולם ביחד וכל אחד לחוד משרטטים תקופה אפלה של סוף שנות ה-60 בארצות הברית, על רקע תום האידיאליזם וראשית הפיכחון.



שחקנים: חואקין פיניקס, קתרין ווטרסטון, אוון ווילסון, ריס ווית'רספון, בניסיו דל טורו, ג'וש ברולין, מרטין שורט, ג'ינה מלון, אריק רוברטס. ארה״ב 2014. 148 דקות.



עדיין אליס


דרמה. ג׳וליאן מור, שזכתה באוסקר על תפקידה בסרט זה, מגלמת את אליס, פרופסורית מפורסמת שמתחזקת חיים מושלמים. כמו כולם היא שוכחת דברים פה ושם, אבל כשהיא מאבדת את הדרך הביתה, היא מגלה שהיא חולה באלצהיימר, חרף גילה הצעיר. מבוסס על רב מכר מאת ליסה ג׳נובה.



בימוי: ריצ'רד גלטצר, ווש וסטמורלנד. שחקנים: אלק בולדווין, קריסטן סטיוארט. ארה״ב, 2 014, 99 דקות.



בלקהט



מתח-פעולה. האדם היחיד שיכול לעזור לרשויות באיתור פושע סייבר מסתורי, המאיים למוטט את שוק ההון העולמי, הוא האקר שמרצה מאסר של 15 שנה. הוא משתחרר מהכלא ויוצא למרדף חוצה יבשות בעקבות האיום.



במאי: מייקל מאן. משתתפים: כריס המסוורת', ויולה דיוויס, וונג ליהום, טאנג ווי. ארה״ב 2014. 135 דקות. •