מאמי


דרמה. חייה של דיאן האקסצנטרית משתנים כשהיא מקבלת משמורת מלאה על בנה האלים בן ה-15, שכל חייו יצא ממוסדות לנערים עבריינים. בעוד הם מנסים להתרגל לחיים יחד בתנאים כלכליים קשים, גם השכנה ממול נכנסת למשפחה.



בימוי: קסבייה דולאן. שחקנים: אן דורוואל, אנטואן אוליבייה פילון, סוזן קלמאן. קנדה 2014 . 139 דקות.



מתנקש על הכוונת


פעולה. מתנקש מקצועי עם מצפון מנסה לצאת מחיי הפשע כדי לחיות חיים שלווים עם חברתו משכבר הימים. אבל לארגון, שמעסיק אותו וחושש מהתפנית שחלה בו, יש תוכניות אחרות עבורו.



בימוי: פייר מורל. שחקנים: שון פן, חוויאר בארדם, אידריס אלבה, ריי וינסטון. ספרד-בריטניה-צרפת 2015 . 115 דקות.



מלון מריגולד האקזוטי השני


קומדיה בריטית. סרט ההמשך לקומדיה ססגונית שבמרכזה חבורת גמלאים בריטים שמעבירים את ימי גמלאותם במלון בהודו. בעוד הדיירים הוותיקים עסוקים בפרשיות אהבהבים, בגילוי עצמי ובבתכנון החתונה של שניים מהם, אורח חדש ומסתורי מגיע למלון.



בימוי: ג'ון מאדן. משתתפים: ריצ'רד גיר, ג'ודי דנץ', מגי סמית', ביל ניי, דב פאטל. ארה"ב 2015 . 122 דקות.



יקירי


דרמה. זוג הורים סינים מחפשים את בנם שנחטף כשהיה בן 3. היעלמותו ממוטטת את המשפחה ומכניסה אותם לשנים של אובססיית חיפוש. כשהם מוצאים את בנם בעיירה מרוחקת, הילד כבר בן 6 ולא זוכר את הוריו. החוטף נכלא, אך אשתו, שלא הייתה מודעת לחטיפה, יוצאת למסע נגד הבירוקרטיה הסינית כדי לקבל חזקה על בתה השנייה, יען כי לפי החוק הסיני אסור לה לגדל שני ילדים. מבוסס על סיפור אמיתי.



בימוי: פיטר צ'אן. שחקנים: ויי זאו, בן אהונג. סין-הונג קונג 2014 . 130 דקות.



בקטנה


השבוע ייפתח פסטיבל מובוסין ה-12 לקולנוע צרפתי. יפתח את הפסטיבל “סמבה" בכיכובה של שרלוט גינזברג, ובנוכחות היוצרים שאחראים גם ללהיט “מחוברים לחיים". הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 15-30.3 בסינמטקים ירושלים, תל אביב, חולון וחיפה. עוד יוקרנו בפסטיבל: "האיש שאהבו יותר מדי" בכיכובה של קתרין דנב, "היפוקרטס", "טימבוקטו" שהיה מועמד לאוסקר ועוד.