1. במקור היה שמו של הסרט ״3,000 דולר", על שם התעריף שוויויאן, דמותה של ג׳וליה רוברטס, ביקשה לגבות ללילה. ברגע שמפיקי הסרט קיבלו את הזכויות לשיר ״אישה יפה״, שם הסרט הוחלף.
2. רשימה מכובדת של שחקנים הוליוודיים נבחנו לתפקיד אדוארד, המיליונר השרמנטי שמגלם ריצ׳רד גיר, וביניהם כריסטופר ריב, דניאל דיי לואיס ודנזל וושינגטון. לעומתם, אל פצ׳ינו וסילבסטר סטאלון סירבו להיבחן. מסתבר שהרתיע אותם מאוד להשתתף בסרט העוסק בנערת ליווי.
3. התפקיד של ויויאן הוצע לשחקניות כמו מלאני גריפית', מג ראיין, קים בייסינגר, שרון סטון, שרה ג'סיקה פרקר, סנדרה בולוק וקריסטין דייוויס, אבל כולן סירבו מאותה הסיבה. מי שבעיקר הייתה על הכוונת היא כוכבת סרטי הנעורים של האייטיז - מולי רינגולד. בצ'ט עם מעריצים באתר redit לפני שנתיים, סיפרה רינגולד: ״אני חושבת שראיתי עותק מוקדם של הסרט, לא זוכרת שסירבתי לו או משהו כזה. התסריט היה בסדר, אבל אני חייבת לומר שג׳וליה רוברטס פשוט עושה את הסרט. זה היה התפקיד שלה. כל שחקן מתפלל לתפקיד שיגרום לו לזהור ככה״.

4. לא רק צמרת הוליווד חששה להשתתף בסרט: ענקיות הרכב פורשה ופרארי סירבו לתרום את המכוניות שלהן לצילומים כי לא רצו להיות משויכות לזנות בשום צורה. חברת הרכב הבריטית ״לוטוס״ הסתערה על ההזדמנות, ומכירות החברה שילשו את עצמן בין השנים 1991-1990. 
5. במאי הסרט, גארי מרשל, חשב שג'וליה רוברטס תהיה מושלמת לתפקיד של ויויאן, אחרי שראה אותה בסרט ״מיסטיק פיצה״. הוא שלח את התסריט לסוכנת שלה, ורוברטס מיד חשקה בתפקיד: ״רדפתי אחרי גארי כמו כלב״, סיפרה בעבר. ״התגובה שלי לוויויאן הייתה משהו בין סקרנות לפחד, בדיוק כמו שהרגשתי לגבי התפקידים שלי ב׳מיסטיק פיצה' וב׳מגנוליות מפלדה'״.
6. בצילומים לפוסטר המפורסם של הסרט, שבו נראית ג׳וליה רוברטס נשענת על גבי ריצ׳רד גיר ומושכת בעניבה שלו, הייתה זו דווקא כפילת הגוף של רוברטס, שלי מישל, שסיפקה את הפוזה המפורסמת. היא גם זו שצולמה לסצנות שכללו עירום חלקי, כמו סצנת האמבטיה המפורסמת. ראשה של רוברטס הודבק לפוסטר באמצעות פוטושופ. 
7. וזו לא עבודת הפוטושופ היחידה שנעשתה על הפוסטר: שערו של ריצ׳רד גיר הוא בצבע חום, בעוד בסרט הוא היה לגמרי כסוף. 
8. בעלילה המקורית של הסרט, הייתה ויויאן אמורה להיות מכורה לקוקאין, שהחליטה לא להשתמש במשך שבוע, כדי שתוכל לחסוך כסף לדיסנילנד, וגם זה היה חלק מהעסקה בינה ובין אדוארד. סוף הסרט היה אמור להיות שאדוארד משליך אותה החוצה מהרכב והיא עולה על אוטובוס לדיסנילנד. בסופו של דבר החליטו באולפנים לבחור קו ״קליל״ יותר. 9
9. למעשה הסרט כולו אמור היה להיות מעין אמירה נוקבת על תעשיית הזנות בלוס אנג׳לס של סוף שנות ה־80, תחילת שנות ה־90. רוברטס אמרה בראיון בעבר שבמקור היה הסרט ״מאוד קודר ומדכא, סיפור נורא ואכזרי על שני אנשים נוראים, והדמות שלי הייתה נרקומנית. זה היה פשוט סיפור מכוער על שני האנשים האלה״.
10. לאופרה שוויויאן וריצ׳רד צופים בסרט קוראים ״La Traviata", והיא עוסקת, למרבה האירוניה, בנערת ליווי שמתאהבת בגבר עשיר.
11. השמלה האדומה שרוברטס לובשת לאופרה עוררה לא מעט מחלוקות ודרמות בהפקה. מעצבת התלבושות של הסרט, מרילין ואנס, סיפרה למגזין ״elle״ ב־2010 שהשמלה הייתה אמורה להיות שחורה: ״באולפנים רצו שחורה, אבל אני ידעתי שהיא צריכה להיות אדומה. לפני שקיבלנו החלטה בחנו שלוש שמלות שונות. לקחנו כל שמלה, בדקנו אותה עם תאורה וצילמנו אותן. ג׳וליה המסכנה הייתה צריכה לשבת במשך שעות בבדיקות צבע וצילומים עד שהתקבלה ההחלטה. בסוף הצלחתי למצוא את הגוון המדויק של האדום שרציתי, ולשכנע את כולם לזרום עם הכיוון שלי״. 
12. הז׳קט האדום שוויויאן לובשת בתחילת הסרט (לפני שריצ׳רד מפנק אותה בהמון בגדים חדשים ושווים) היה שייך לסדרן שהבמאי גארי מרשל פגש לפני תחילת הצילומים. הוא עלה 30 דולר.
13. בסצנה שבה אדוארד מנגן על הפסנתר בבר המלון (ואז ויויאן מגיעה והעניינים מתלהטים), ריצ׳רד גיר לא רק ניגן באמת, אלא הוא גם הלחין את היצירה.


כרזת הסרט "אישה יפה", צילום:" באדיבות יס
 
14. הסצנה המוכרת שבה אדוארד מציג בפני ויויאן את השרשרת היקרה להחריד, וכמעט סוגר את הקופסה על ידה של רוברטס, הייתה מאולתרת לחלוטין. הבמאי החליט שהיא הייתה כל כך מתוקה שהיא חייבת להיכנס לסרט.
15. השרשרת הייתה באמת שווה 250 אלף דולר, כפי שאדוארד מסביר לוויויאן בסרט. היא עוצבה במיוחד לסרט על ידי חברת התכשיטים הצרפתית Fred Joaillier. השרשרת נשלחה עם מאבטח מטעם החברה, שניצב לצדו של מרשל הבמאי לאורך כל הצילומים.
16. בסצנה שבה ויויאן ואדוארד מקיימים יחסי מין לראשונה, רוברטס הייתה כל כך לחוצה, שאחד הוורידים במצח שלה נעשה בולט להחריד. מרשל וגיר עשו לה מסאז' במצח עד שהווריד נעלם.
17. בסצנה שבה רוברטס שוכבת על השטיח ומתגלגלת מצחוק מול פרק של ״אני אוהב את לוסי״, זו לא הייתה לוסי שגרמה לה לצחוק, אלא גארי מרשל, שדגדג את כפות רגליה מחוץ לפריים.
18. אם תצפו שוב בסרט, תוכלו לשים לב שוויויאן כמעט אף פעם לא יושבת על כיסא. מרשל קיבל את ההחלטה הזו כי הרגיש שהדמות שלה היא מסוג האנשים שמעדיפים לשבת על הרצפה או על השטיח.
19. מרשל הוא גם זה שגילם את ההומלס שממנו ריצ׳רד מבקש הוראות הכוונה בתחילת הסרט, אם כי ישנן גרסאות שטוענות שזהו רק קולו של מרשל, משום שהשחקן שגילם את הקבצן לא היה זמין להשלמות סאונד בשלבי עריכת הסרט. 0
20. בתו של מרשל, קייטלין, לוהקה לסרט לתפקיד פקידת הקבלה במלון.
21. כשוויויאן מעיפה בטעות את הצדפה במסעדת היוקרה, המלצר תופס את הצדפה ואומר: ״זה קורה כל הזמן״ - השורה הזו הועתקה בהמשך לסרט ״יומני הנסיכה 2: אירוסים מלכותיים״ (2004), שמרשל גם כתב וביים. שם, כשהנסיכה מיה מנופפת לשלום והצמיד שלה מחליק מהיד, איש אחד תופס את הצמיד ולוחש לה ״זה קורה כל הזמן״. בשני הסרטים השחקן שאומר את המשפט הוא אלן קאנט, שלוהק על ידי מרשל.
22. השחקן האנק עזריה, שרובנו מכירים כאחד המדובבים הראשיים ב״משפחת סימפסון״, קיבל את התפקיד הראשון שלו בסרט הזה. הוא גילם את אחד השוטרים.
23. כל סצנות השופינג ברודיאו דרייב צולמו במהלך ימי ראשון. מסתבר שעיריית לוס אנג׳לס מחמירה מאוד לגבי צילומים ברחוב הזה ואוסרת לחלוטין לפגוע בשעות העבודה שלו.
24. בראיוז לתוכנית ״The Today Show״ ב־2014 ג׳וליה רוברטס הפתיעה כשאמרה שהיא עדיין זוכרת בעל פה את רוב השורות שלה מהסרט, וציינה שבכל פעם שהיא נכנסת לחנות בגדים, יש לפחות מוכרת אחת שאומרת לה: ״!Big Mistake! Huge״.
25. ריצ׳רד גיר שבר מיליוני לבבות ברחבי העולם כשאמר בראיון ב־2012 שהוא דווקא לא משתגע על הסרט, ושלמעשה זהו הסרט הכי פחות אהוב עליו בקריירה שלו. הוא אמר למגזין הנשים האוסטרלי ״Woman's Day״: ״אנשים שואלים אותי על זה, אבל כבר שכחתי מהסרט הזה. זו הייתה קומדיה רומנטית מטופשת״.