לחזור הביתה


פואטי. סין. שנות ה־70, בעיצומה של ״מהפכת התרבות", משפחה נאלצת להתפרק כאשר האב, פרופסור משכיל, נאסר ונשלח ל׳׳חינוך מחדש". ניסיון הבריחה שלו עולה בתוהו ורק שנים לאחר מכן הוא מצליח להשתחרר מהכלא. כשהוא מגיע הביתה, הוא מגלה שאשתו, שהמתינה שנים לשובו, סובלת מאמנזיה קשה ולא מצליחה לזהותו.



במאי: ז׳אנג יימו ("גיבור"). שחקנים: גונג לי, צ׳ן דאומינג. סין 2014. 111 דקות.



שחור או לבן
חברתי. לאחר שאשתו ובתו נפטרו, מוצא את עצמו אליוט רק עם נכדתו שחומת העור שעברה להתגורר עמו. המצב החדש שנוצר לנוכח הטרגדיה מציב את אליוט כאפוטרופוס היחיד שלה, אך סבתה שחומת העור של הילדה אינה מוכנה להשלים עם העובדה שגבר לבן, חסר אחריות, יגדל לבד את נכדתה, והיא פותחת במאבק מולו כדי לזכות במשמורת.



במאי: מייק בינדר. שחקנים: קווין קוסטנר, אוקטביה ספנסר, ג׳יליאן אסטל. ארה"ב 2014. 121 דקות.



מהיר ועצבני 7


אקשן. יותר משנה אחרי שהם חוזרים הביתה, החיים הבורגניים, השקטים והנוחים של חברי הצוות לא מחזיקים מעמד יותר מדי זמן. מהר מאוד מוצאים חברי הצוות את עצמם מתאחדים שוב להרפתקה חדשה מול דקארד שואו, שיוצא במצוד אחר החבורה.



בימוי: ג׳יימס ואנג. משתתפים: וין דיזל, פול ווקר, דוויין ג׳ונסון, ג׳ורדאנה ברוס־ טר, מישל רודריגז, טיירז גיבסון, קורט ראסל, ג׳ייסון סטטהם. ארה׳׳ב 2014. 137 דקות.



האישה בזהב


ביוגרפי. 60 שנה אחרי מלחמת העולם השנייה, מריה אלטמן, קשישה יהודייה וקפדנית, מנסה להשיב את רכוש משפחתה שהוחרם על ידי הנאצים. אחד מהם הוא דיוקנה המפורסם של דודתה האהובה אדל, שצייר גוסטב קלימט והפך למונה ליזה של אוסטריה. עם דחף מודחק לנקמה, מבקשת הקשישה סיוע מעורך דין צעיר שמסרב לקחת עליו את התיק בגלל סיכוייו הקלושים לזכות, אך תחושת ייעוד ושליחות מכניסים אותו לעובי הקורה.



בימוי: סימון קרטיס. שחקנים: הלן מירן, ראיין ריינולדס, טטיאנה מסלני, קייטי הולמס, מקס איירונס. ארה׳׳ב-בריטניה 2015. 110 דקות.