פיץ' פרפקט 2


קומדיה מוזיקלית. בסרט ההמשך ללהיט הנעורים, קבוצת בנות הא-קפלה הראשונה שזכתה במקום הראשון בארצות הברית, מנסה לנצח בתחרות בינלאומית באירופה, אך שערוריית קולג' שמרחפת מעליהן, עלולה לשלול לתמיד את סיכוייהן להתחרות.


בימוי: אליזבת בנקס. שחקנים: אנה קנדריק, רבל ווילסון, היילי סטנפילד. ארה"ב 2015. 115 דקות.



מצחיקה שכזאת


קומדיה. כוכבת הוליוודית צעירה מספרת לכתבת בידור קשוחה, כיצד מפגש מקרי עם במאי מחזות מברודווי, שינה את חייה כששכר את שירותיה כשהייתה נערת ליווי. מה שגורם לשרשרת אירועים הוליוודיים מביכים, כולל הופעות אורח של קוונטין טרנטינו, סיביל שפרד, טאטום אוניל, מייקל שאנון וקולין קמפ.


בימוי: פיטר בוגדנוביץ'. שחקנים: אוון ווילסון, ג'ניפר אניסטון, אימוג'ן פוטס. ארה"ב 2014. 93 דקות.



משפחת בלייה


קומדיה. כל בני משפחת בלייה הם חירשים, מלבד פאולה בת ה-16 המתרגמת עבורם, ועושה להם את הסידורים. יום אחד, כשהיא מחליטה להצטרף למקהלת בית הספר, המורה שלה מגלה שיש לה כישרון שירה בלתי רגיל, מה שמעמיד אותה בפני החלטה לעבור ולממש את חלומה בפריז. החלטה שתשנה לגמרי את חייה וחיי משפחתה.


בימוי: אריק לארטיגו. שחקנים: לואן אמרה, קארין ויאר, פרנסואה דמיאנס, אריק אלמוזנינו. צרפת 2014. 100 דקות.



בחזרה למחר


מד"ב. השאלה האם העתיד יהיה ורוד יותר, או שחור יותר, עומדת במבחן המציאות, כשנערה אופטימית וסקרנית, מתפרצת לחייו של מדען גאון ותשוש מהחיים. המפגש הפתאומי מוציא אותם למשימה מסוכנת במטרה לחשוף סודותיו של מקום מסתורי, אי שם במרחב ובזמן.


במאי: בראד בירד. שחקנים: ג'ורג' קלוני, בריט רוברטסון, יו לורי, קת'רין האן. ארה"ב 2015. 130 דקות.



מבוך השקרים


מותחן. בגרמניה ההלומה של 1958, אף אחד לא רוצה להיזכר בזמנים של המשטר הנאצי. כשתובע צעיר מוצא מסמכים שעשויים להוביל לפתיחת תיקים נגד קציני אס. אס ששירתו באושוויץ, הוא נכנס בעל כורחו למבוך שקרים, שבו הוא מתקשה לזהות מי אשם ומי חף מפשע.


בימוי: ג'וליו ריצ'רלי. שחקנים: אלכסנדר פהלינג, אנדריי שימנסקי, פרדריקה בכט, הנזי יוכמן, יוהאן פון בלוו, רוברט הונגר. גרמניה 2014. 121 דקות.