לא מזמן צוינו 40 שנה למבצע אנטבה, אחד ממבצעי שחרור בני ערובה המפרסמים והמוצלחים ביותר בהיסטוריה, וכנראה שגם בהוליווד עדיין נמשכים לסיפור, אף על פי שחלפו ארבעה עשורים מאז.



על אתר דדליין, בין השחקנים שהביעו עניין להשתתף בסרט, שיביים הבאי הברזילאי חוזה פדיליה, נמצאים השחקנית הבריטית רוזמונד פייק ("נעלמת", "למות ביום אחר"), וינסנט קאסל הצרפתי (ברבור שחור) והגרמני דניאל ברוהל ("ממזרים חסרי כבוד"). נכון לעכשיו לא ידוע על שחקנים ישראלים שצפויים לקחת חלק בסרט, אם בכלל.



לפי הדיווח, המותחן יעקוב אחר מקבלי ההחלטות בישראל, החטופים, בראשת ראש הממשלה יצחק רבין ושר הביטחון שמעון פרס, המחבלים וצוות מטוס אייר פראנס, שכזכור בחר להישאר עם בני הערובה הישראלים, בשעה שהזרים שוחררו על ידי המחבלים. 



באתר ציינו את כי הסרט צפוי למשוך תשומת לב רבה, לאור הרלוונטיות העכשווית שלו, במיוחד לנוכח גל הטרור שפוקד את אירופה והפיגועים בעיראק, ובאורלנדו.



מבצע אנטבה כבר זכה לעיבודים קולנועיים וטלוויזיוניים בעבר. ב-1977, שנה לאחר האירוע, ביים מנחם גולן את "מבצע יונתן". יהורם גאון גילם את יוני נתניהו ורבים מכוכבי הקולנוע של ישראל השתתפו בסרט: גילה אלמגור, אסי דיין ז"ל, אריק לביא ז"ל, שגילם את דן שומרון, שייקה אופיר ז"ל, גבי עמרני, עודד תאומי ורבים אחרים. הסרט אף היה מועמד לפרס האוסקר לסרט הזר.





בארצות הברית הופקו שני סרטי טלוויזיה על המבצע: הפשיטה לאנטבה" בכיכובם של פיטר פינ'ץ וצ'ארלס ברונסון, ו"ניצחון באנטבה" עטור הכוכבים, עם קירק דגלאס, אליזבת' טיילור, ריצ'ארד דרייפוס כיוני נתניהו, ברט לנקסטר כשמעון פרס ואנתוני הופקינס כראש הממשלה יצחק רבין.