אחרי שנים של ציפייה, טריילר ראשון לסרט ההוליוודי של המותג היפני המיתולוגי "Ghost In The Shell" מתפרסם כעת – ומספק הצצה מרשימה לעולם מדע בדיוני מרהיב שמכיל סייבורגים, מכות - והרבה סקרלט ג'והנסון. 

הסרט הוא חלק מהפרנצ'ייז האהוב ומהולל-המבקרים מארץ השמש העולה, שכלל עד היום סדרת קומיקס (מנגה), סרטי אנימציה ומשחקי וידאו. ב-2008 סטיבן שפילברג קנה את הזכויות לסרט הוליוודי מצולם ("לייב אקשן") בעולם של המותג, המתמקד ביחידת סוכנים מיוחדת באמצע המאה ה-21, וידוע בעיסוק הנרחב שלו בשאלות פילוסופיות ובעולם העתידי העשיר שהוא משרטט. מאז, העיבוד האמריקאי עבר גלגולים שונים ועיכובים רבים – כשהוא מותיר את המעריצים בהמתנה שנים ארוכות. כעת, הם סוף סוף זוכים לקבל הצצה ממשית אל הגרסה ההוליוודית המצופה. 

הפעם האחרונה בה העבודה על הסרט עלתה לכותרות, הייתה עם ההכרזה על ליהוק ג'והנסון לתפקיד הראשי, הסוכנת היפנית מייג'ור מוטוקו קוסנגי. הבחירה עוררה ביקורת בעניין חוסר הייצוג של נשים שאינן לבנות בקולנוע ההוליוודי – וגם את תרעומת המעריצים שפחדו שהמותג שידוע באופי היפני העז שלו יעבור אמריקנזציה מופרזת. בזמנו, הסתפק צוות הסרט בתשובה האומרת כי מטרתם היא לתת לעולם האהוב טוויסט "בינלאומי", אך נראה כי כעת הוא מספק תגובה נוספת – בהחלטתו לגדוש את הטריילר בדימויים יפניים מובהקים ובשחקנים יוצאי המדינה. 
הסרט מתוכנן לצאת לאקרנים ב-31 במרץ 2017. הוא מבויים על ידי רופרט סנדרס, וחוץ מג'והנסון יככבו בו גם טאקשי קיטאנו ומייקל פיט.