גל גדות מוזכרת בשנים האחרונות בדרך כלל רק בהקשרים חיוביים בזכות ההצלחה הפנומנלית שלה בהוליווד. לאחר שכיכבה במספר סרטים בפרופיל גבוה מאוד, כמו "וונדר וומן", "מהיר ועצבני", ו"באטמן נגד סופרמן" זכתה בעיקר לפרסום חיובי וצברה מעריצים רבים. עם זאת, כעת מתפרסמת דווקא פרשה שלילית בהקשרה, בה היא מואשמת, לכאורה, בפגיעה בקשיש בקניון לפני ארבע שנים וחצי, ביולי 2012. 


  


התובע הוא משה רחמני, קשיש בן 87, שהגיש כתב תביעה בבית משפט השלום בתל אביב. על פי טענותיו, האירוע התרחש בקניון רמת אביב בתל אביב. גדות, שהייתה בקניון באותו היום עם בתה עלמה, פגעה בו עם העגלה בחוסר תשומת לב. כתוצאה מכך, רחמני טוען כי נפל, התקשה לקום, כשהעוברים והשבים עזרו לו. על פי התביעה, גדות לא עזרה לקשיש, ורק סיפקה לו את פרטי חברת הביטוח שלה. רחמני טוען כי נפגע ברגלו ובברכו, נאלץ לקבל זריקות רבות ולעשות טיפולי פיזיותרפיה.



בנו של רחמני, שהוא עורך דין, מייצג אותו בתביעה. לפי הטענות המועלות בה גדות לא שמה לב לאן היא הולכת, ולאחר האירוע הייתה אדישה לחלוטין למתרחש סביבה. עוד נטען כי הקשיש לא זכה לטיפול ענייני של מגדל. התביעה, על סך 30 אלף שקל, עוד תעשה כותרות במדורי הבידור.