הזוכים הגדולים בטקס פרסי הראזי: סרט שמבקר את הילרי קלינטון ואנסמבל גיבורי העל "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" זכו ברוב פרסי הראזי השנה, כשכשל אחד מהם קטף ארבע זכיות. טקס הראזי הוא טקס הומוריסטי שבא להגחיך את האוסקר ובמקום להעניק פרסים על הופעות טובות מעניק פרסים על ההופעות הגרועות של השנה, כשהוא עובד לפי אותן קטגוריות כמו האוסקר. בכל שנה הוא מתרחש ערב טקס פרסי האקדמיה הריני והמוערך. 



הראזי מגיע בסופה של עונת פרסים שעומדת בסימן מחאה נגד הנשיא הנבחר דונלד טראמפ, וכך כמו כל טקס תרבותי לאחרונה הפך גם הוא לפוליטי. סרט הדוקו "האמריקה של הילרי: ההיסטוריה הסודית של המפלגה הדמוקרטית" של דינש ד'סוזה, פרשן שמרני וכותב ספרים רבי מכר, הוכתר כסרט הגרוע של השנה. ד'סוזה זכה בפרס השחקן הגרוע של השנה על הקריינות שלו בסרט ובפרס הבמאי הגרוע ביותר לצידו של הכותב השותף והבמאי השותף ברוס שולי. השחקנית שמגלמת את הילרי קלינטון בסרט זכתה בפרס שחקנית הגרועה ביותר.



ד'סוזה הודה לחברי האקדמיה על הפרסים ואמר שהם זלזלו במסר שעלה מהיצירה ואמר "זה פנטסטי. הקהל שלי מת על זה שאתם שונאים אותי. הסיבה שאתם מעניקים לי את הפרס הזה היא שאתם מאוד כועסים שטראמפ ניצח. לא התגברתם על זה, וכנראה לא תתגברו לעולם". 



סרט גיבורי העל זכה בפרס הסרט המשולב הגרוע ביותר על משחקם של בן אפלק כבאטמן והנרי קאביל כסופרמן. גם ג'סי אייזנברג (הרשת החברתית) זכה בפרס שחקן המשנה הגרוע ביותר. הסרט זכה בנוסף בפרס "הרימייק והסיקוול הגרוע ביותר". בטקס הוזכר גם מל גיבסון שזכה בפרס "הראזי הגואל את עצמו", וזאת שנתיים לאחר שזכה בפרס שחקן המשנה הגרוע ביותר.