הרגע הגדול של הכוכבת הישראלית הגיע: גל גדות חוזרת למסכים עם הסרט השני בסדרת וונדר וומן בבימויו של פאטי ג'נקינס, והפעם היא מגיעה לסייע לבני האנוש במלחמתם. מלבדה, גם אמה ווטסון וטום הנקס חוזרים עם מותחן חדש, שבמרכזו עומדת בחורה צעירה שמגלה מהר מאוד כי חייה עומדים להשתנות.  



וונדר וומן


קומיקס. גל גדות הישראלית מככבת כגיבורת־העל הראשונה ביקומי הקולנוע של מארוול. בזמן מלחמת העולם הראשונה, טייס אמריקאי מתרסק על אי האמזונות ומיידע את נסיכת האמזונות בדבר המלחמה המתרחשת בעולם החיצון. משוכנעת ביכולתה לעצור את האיום, היא עוזבת את ביתה, כדי לעזור לבני האנוש במלחמה, והופכת לגיבורת העל הראשונה בעולם.


בימוי: פאטי ג'נקינס ("מונסטר"). שחקנים: כריס פיין, רובין רייט. ארצות הברית 2017. 141 דקות.



המעגל


מותחן. בחורה צעירה וגדושת אמביציה מתקבלת לעבודה בחברת מולטימדיה גדולה הנקראת "המעגל". היא מקודמת לתפקיד בכיר בחברה ומשכנעת את המנהל להפוך אותה ל"פנים" המייצגות של התאגיד. אך בעוד משרתה החדשה חושפת את דמותה בפני ביליון הלקוחות של התאגיד, היא מגלה שחייה עומדים בפני סכנה ממשית.


בימוי: ג'יימס פונסולדט. שחקנים: טום הנקס, אמה ווטסון, אלר קולטריין, ביל פקסטון, קארן גילאן, פאטון אוסוולד, ג'ון בויגה. ארצות הברית 2017. 110 דקות.



בקטנה


פסטיבל הקולנוע הגאה ה־12 ייפתח הערב בסינמטק תל אביב עם הקרנת הבכורה לסרט הדרום אפריקאי "הפצע" של ג'ון טרנגובה. הפסטיבל ימשך עד ה־10.6, ובמסגרתו יוקרנו 60 סרטי קולנוע בינלאומיים ומעל ל־100 סרטים קצרים מהארץ ומרחבי העולם, בהם המיוזיקל "שוב שלום" (טום גוסטפסון) ו"מלך הנשף, 2010" (כריסטופר שאפ).



בין אורחי הפסטיבל: כוכבת היו־טיוב ג'יג'י גורג'ס, שתלווה את הקרנת הסרט הדוקומנטרי This is Everything: Gigigorgeous של הבמאית זוכת שני פרסי האוסקר ברברה קופל; כוכבת סרטיו של ג'ון ווטרס מינק סטול; השחקן זאקרי בות' ("נזקים") והשחקן השוודי סיימון ג'יי ברגר ("לעולם אל תנגבו דמעות ללא כפפות").