הבמאית פאטי ג'נקינס עבדה במשך קרוב לעשור כדי להוציא לפועל את פרויקט "וונדר וומן", וכעת היא יכולה לחייך כאשר הסרט על גיבורת העל בכיכובה של גל גדות כובש את פסגת שוברי הקופות בארה"ב וברחבי העולם. בראיון שהעניקה ג'נקינס, היא הודתה כי היא לא הייתה בוחרת בשחקנית הישראלית, אבל מבהירה שגדות התגלתה כמתאימה ביותר לתפקיד. 



גדות נבחרה לגלם את וונדר וומן לראשונה על מסך הקולנוע במסגרת הסרט "באטמן נגד סופרמן" בבימויו של זאק סניידר בשנה שעברה, וג'נקינס הודתה כי היה לה קשה לקבל את החדשות שהשחקנית שנועדה לככב בסרט שלה נבחרה ללא כל התייעצות איתה. "לא הייתי עושה את הפרויקט אם הייתה לי אפילו בעיה קטנה איתו. עד כדי כך הליהוק היה חשוב", אמרה ג'נקינס בראיון למגזין "פלייבוי". "אני זוכרת שקראתי את החדשות שהתפקיד של וונדר וומן לוהק והלב שלי צנח. דיברתי עם האולפנים הרבה זמן לגבי הסרט וכבר הרגשתי שזה זה. אני בטוחה שאנחנו לא היינו מקבלים את אותה החלטה (לגבי גדות)".



למרות זאת, ג'נקינס, שעמדה גם מאחורי הסרט "מונסטר" שהביא לשרליז ת'רון את פרס האוסקר, הבהירה כי "התחלתי להקדיש לגדות יותר תשומת לב, הסתכלתי עליה וזה היה פשוט בלתי ייאמן. למען האמת, הם עשו עבודה טובה יותר ממני כי אני לא חושבת שהייתי חורכת את כל העולם כל כך קשה כדי למצוא אותה", ציינה. "הייתי מחפשת בחורה אמריקאית. העובדה שהם מצאו את גל ובחרו אותה היא מתנה עבורי". 



ג'נקינס לא חסכה במחמאות לשחקנית הישראלית ואמרה כי גדות "נולדה במיוחד לתפקיד הזה". "יש לה את כל האיכויות של וונדר וומן וזו לא בדיחה", אמרה. "זה אחד מאותם דברים נדירים. צריך מישהי שיכולה להופיע כמו וונדר וומן על המסך. היא אמיצה, חזקה, אוהבת, קשוחה – כל תואר שאפשר לחשוב על וונדר וומן מתאים גם לגל".