השחקן הוותיק, זאב רווח, התראיין למדור סוף השבוע של 'ידיעות אחרונות' והתייחס לפרשת ההטרדות המיניות של נשים בתעשייה ואף הביע דעתו על משה איבגי ואופק בוכריס. דרור רפאל וספי עובדיה שוחחו עימו על הנושא: "הייתה בידיעות אחרונות כותרת ראשית שאינה קשורה לראיון עמי והיא עוררה סערה מיותרת. אני בסך הכל דיברתי כחבר למקצוע על משה איבגי וקיוויתי שהוא יצא מזה בשלום".



דרור רפאל אף שוחח עם השחקנית ריקי בליך, שהתייחסה לדבריו של זאב רווח מתוך הראיון ל'ידיעות אחרונות' וטענה: "אני מרגישה שבשנים האחרונות העובדות בתעשייה במלחמה וקולן לא נשמע. אנחנו במלחמה ומלחמה היא דבר אגרסיבי. אנשים צרכים להתחיל לפחד. אין דרך נעימה לעשות זאת. אני לא מוכנה שהבת שלי, אם תרצה להיות שחקנית, תסכים למשפט של זאב רווח בו טען כי 'מותר לחזר אחרי שחקנית על ידי חיבוקים ונישוקים'".





על כך השיב רווח: "ראיתי את הדברים שריקי בליך כתבה בפייסבוק וזה לא מעניין אותי. אני לא עונה לה בכלל, אני לא עבדתי איתה ואני לא מכיר אותה בכלל. אז היא אמרה, שאענה לכל ברברן? אחרי שתצא הכתבה אני אעשה חשבון נפש ואני אדבר עם אנשים שאני מעריך את דעתם ואחליט את צעדי. הכתבה הזאת נעשתה עבור שחקן בסדרה חדשה שעומדת לעלות לאוויר. בגלל שדיברתי על איבגי ובוכריס נהייתה סערה. אני איש מקצוע ושחקן טוב ועשיתי את עבודתי על הצד הטוב ביותר. בניתי את הקריירה שלי במשך שנים בעשרות תפקידים בתיאטרון ובקולנוע. השאר לא מעניין אותי".



עוד סיפר רווח: "האישה זה הייצור הכי יפה שאלוהים נתן לנו ורציתי כחבר להביע את דעתי על בוכריס ואיבגי. אני מכיר את משה איבגי ואני מכיר את בוכריס כקצין נפלא שהשפיע רבות בצבא".



זאב רווח. צילום: יח"ץ
זאב רווח. צילום: יח"ץ



על הסצנה המדוברת בסרט 'בובה' בה נטען כי חני נחמיאס נאנסה על הסט הוסיף: "אני עשיתי סרט שקיבל את פרס הביקורת הבינלאומית, פרס מאד חשוב בקולנוע הישראלי. כבמאי זה מה שהיה חשוב לי. הצילום הזה היה במסגרת עבודה, זה לא היה הגזמה. חני נחמיאס היא הגדולה בכל הסיפור הזה כי היא הלכה עם הסצנה עד הסוף. אני מעריך אותה מאד ואוהב אותה כשחקנית. אין לי מה להתנצל בפניה, היא קיבלה ביקורות נהדרות על הסרט הזה. אני דיברתי איתה על התחושות שלה אחרי צילום הסרט והיא בסדר גמור".



ריקי בליך. צילום: ג'ראר אלון
ריקי בליך. צילום: ג'ראר אלון



עריכה: איתמר זיגלמן