זוג יונים
פנטזיה מינית יוצאת משליטה וחושפת מארג של סודות, שקרים ודחפים נסתרים. כשהאישה בוחרת בחופש היצרי ומעדיפה אותו על הנאמנות והזוגיות, נשברים חוקי המשחק ובן זוגה חווה את מחירה האמיתי של הבגידה.


תסריט ובימוי: דובר קוסאשווילי. שחקנים: טל טלמון, אסף גולדשטיין, אבי אזולאי ורוני דותן. ישראל, 2017. 75 דקות.



למה כן: זוכה פוטנציאלי בתחרות הסרט הפרובוקטיבי של הבימאי.


למה לא: קושי ממשי לגברים שבינינו לשבת באולם


שורה תחתונה: מומלץ להזמין חדר הקרנה פרטי 




תולדות האהבה
שתי נערות בשם אלמה – האחת פליטה יהודייה שמצאה מקלט בארצות הברית, והשנייה מנסה למצוא שידוך לאמה ולגלות את מקורותיו המפתיעים של ספר מסתורי בשם "תולדות האהבה". דרמה הנעה בין פולין ערב מלחמת העולם השנייה לניו יורק ב־2006.
במאי: ראדו מיכאליאנו, על פי ספרה של ניקול קראוס. שחקנים: ג'מה ארטרטון, סופי נליס ודרק ג'קובי. צרפת, 2016. 134 דקות.

הגבר המושלם
רומנטיקה. מרתה מתאהבת בפרנסיס – "הבחור המושלם" – או לפחות ככה היא חושבת. לפרנסיס יש חיסרון אחד בודד – הוא מתנקש הנמצא במנוסה אחרי שהסתבך עם פושעים מסוכנים.
במאי: פאקו קבזה. שחקנים: סם רוקוול, אנה קנדריק וטים רות'. ארצות הברית, 2016. 93 דקות.



ג'סטה
נעורון. אפליקציה פשוטה בשם "ג'סטה", שפיתחה חבורה של שלושה בני נוער שגרים בפנימייה, הופכת ללהיט עולמי ומכניסה להם ים של כסף וטעימה ממה שיש לחיים הטובים להציע: אחוזה מפוארת, מכוניות מהירות ומסיבות על יאכטות. אלא שיום אחד משאבת הכסף מפסיקה לעבוד: האקר מסתורי מפסיק את הטראפיק ומאיים להשבית את פעילותם, אם לא יקבל את מבוקשו. האם המפלה והחזרה לחייהם האפורים היא בלתי נמנעת?
במאי: קובי מחט. שחקנים: און רפאלי, נאיה פדרמן, מתן לקס, דודו ארז, מולי שולמן, הילה ערן, אלינה לוי ויאיר ניצני. ישראל, 2017. 93 דקות.



פריז יכולה לחכות
אשתו של מפיק הוליוודי יוצאת למסע במכונית מקאן לפריז עם שותפה העסקי של בעלה, שאדיש לצרכיה ולתאוותיה הכמוסות. מה שמתחיל כמסע של שבע שעות הופך להרפתקה מהסרטים, המעוררת בה מחדש את חדוות החיים.
תסריט ובימוי: אלינור קופולה. שחקנים: דיאן ליין, אלק בולדווין וארנו ויאר. ארצות הברית, 2017 92 דקות