מועדון החנונים



קומדיית קיץ. כשחברי מועדון החנונים יוצאים לחופש הגדול, הם מקבלים להפתעתם הזמנות למסיבת השקת הקיץ הלוהטת של מלכת השכבה. הכל מסתבך כשיהלום יקר ערך נגנב במהלך המסיבה והם הופכים לחשודים המיידיים.
בימוי: ירון ארזי. שחקנים: יואב רוטמן, עמית פרקש, נוה צור, שירן סנדל, שירה נאור, גאיה גור אריה, אורי בלופרב, יון תומרקין, יובל סגל, רוני הדר, מיכאל הנגבי, דורין קריו, אורי זמיר ושיר מורנו בהופעת אורח. ישראל, 2017. 117 דקות.

מאהב כפול
 
מותחן פסיכולוגי. צעירה יפה הנמצאת בנקודה רגישה ופגיעה בחייה, מתחילה טיפול אצל פסיכולוג מסתורי ומושך. השיחות הטעונות שלהם מובילות לרומן בלתי נמנע והם עוברים לגור יחד. אט־אט היא מגלה שהפסיכולוג מסתיר ממנה חלקים משמעותיים ומסוכנים באישיותו.
בימוי: פרנסואה אוזון ("בריכת שחייה"). שחקנים: מארין ואכט, ג'רמי רנייה, ז'קלין ביסט. צרפת, 2017. 110 דקות. 


 
חטוף
 
מתח. אם חד־הורית יוצאת עם בנה לאחר צהריים של בילוי בפארק. ברגע אחד של חוסר תשומת לב, נחטף בנה והיא יוצאת במרדף חסר מעצורים אחר החוטפים.
בימוי: לואיס פרייטו. שחקנים: האלי ברי, סייג' קוריאה, לו טמפל, כריס מק'גין. ארצות הברית, 2016. 94 דקות.

הפרה ז'קלין
 
קומדיה. איכר אלג'יראי פשוט המגדל באהבה רבה את פרתו ז'קלין, חולם להציגה בתערוכה חקלאית בפריז. כשהוא מקבל סוף סוף את ההזמנה הנכספת, להפתעתם הרבה של כל יושבי הכפר, הוא עוזב בפעם הראשונה בחייו ומחליט להגיע לתערוכה ברגל עם הפרה. בדרך הוא נתקל בטיפוסים משעשעים ובמפגשים החושפים את צרפת החדשה.
בימוי: מוחמד חמידי. שחקנים: פטסה בוימד, למבר ווילסון, ג'מל דבוז, ג'וליה פייטון, הג'ר מסדוקי. צרפת־אלג'יר, 2016. 92 דקות.
רובוטריקים: האביר האחרון
 
מדע בדיוני. מארק וולברג ואנתוני הופקינס מככבים בחלק זה שבו אופטימוס פריים כבר איננו, והרובוטריקים ובני האדם נמצאים במלחמה. המפתח להצלת העתיד טמון בסודות העבר ובהיסטוריה הנסתרת של הרובוטריקים.
בימוי: מייקל ביי ("הפריצה לאלקטרז", "ארמגדון","פרל הארבור"). עוד משחקים: לורה האדוק וג'וש דוהאמל. ארצות הברית, 2017 . 136 דקות.