גל גדות גורפת פרסים, מחמאות מהמבקרים, וכמויות של תשומת לב מהמעריצים בהוליווד, אבל כמו כל ילדה-טובה-פתח-תקווה, גם עבור כוכבת ענק, אין דבר משמח מלגרום לאמא קצת נחת: "אני מאוד גאה בה, גל התרגשה מאוד מהזכייה בפרס שחקנית האקשן של השנה", אמרה אירית גדות, אמה של גל, שהתראיינה היום בתוכנית הבוקר של ערוץ 10, בעקבות זכייתה של בתה בטקס נבחרי בני הנוער בארה"ב.



"היא מהווה מודל לחיקוי לבני נוער, כי היא מייצגת ערכים טוב כמו חמלה, אופטימיות, אהבה, צדק וזה די תואם לתכונות האופי שלה", אמרה גדות האם, וחשפה פרט חדש, שלא ידענו עד הבוקר, "בתקופת החגים גל תגיע לביקור בארץ, עם שתי הנכדות שלי, הבנות שלה", המעריצים וצוותי הצילום כבר בכוננות.





כזכור, ביום ראשון התקיים בארה"ב טקס ה-Teen Choice Awards, שהוא מעין פרס "נבחרי בני הנוער" של רשת FOX, במהלכו "וונדר וומן" יצא עם שלושה פסלונים שווים במיוחד. בין הפרסים אותם קטף שובר הקופות: סרט האקשן של השנה, כוכב האקשן של השנה וגם כוכבת האקשן של השנה, שהיא גל גדות כמובן.



חודשים ספורים אחרי ששבר שיאי רווחים, כשהוא חצה את קו המאה מיליון דולר בסוף השבוע הראשון ליציאתו, וקבע שיא בפתיחה הרווחית ביותר לסרט שבוים על ידי אישה, "וונדר וומן" לא מפסיק לזכות. הסרט גבר הלילה על מתמודדים ראויים, כמו "לוגאן - וולברין", "מהיר ועצבני 8" בקטגוריית סרטי האקשן. כמו כן, הוא התמודד על פרס סרט הקיץ של השנה, אך הפסיד ל"ספיידרמן: השיבה הביתה".





כוכבי וונדר-וומן עשו חיל גם הם: גל גדות זכתה בפרס שחקנית הקולנוע הטובה ביותר על התפקיד הראשי שלסרט, בעוד כריס פיין, שמגלם את קפטן סטיב טרבור, מרגל וטייס קרב אמריקאי, לקח הביתה את פרס השחקן הטוב ביותר בקטגוריית הפעולה.



זו יכול להיות תחילתו של מסע פורה מאוד במיוחד עבור האחים וורנר, לקראת עונת הפרסים של הוליווד. שעל פי הדיווחים מפיקי האולפנים מנסים לקבל מועמדות לאוסקר בקטגוריית הסרט הטוב ביותר, והבמאי הטוב ביותר - מעמד אליו סרט גיבורי על מעולם לא הגיע.