שנה אחרי שאנג'לינה גולי הדהימה את עולם הבידור ואת המעריצים כאשר הודיעה כי הוא מבקשת להתגרש מבעלה,

, נראה כי אחד הזוגות החזקים ביותר של הוליווד עשוי לעשות קאמבק דרמטי: הדיילי מייל דיווח אתמול כי בראנג'לינה נפגשו לראשונה פנים אל פנים לפני שבועות אחדים וכי הם מנסים כעת לשקם את היחסים ביניהם ואף להמשיך ולחיות יחד, גם אם הגירושים יהיו רשמיים. 

הביוגרף של בני הזוג, איאן הלפרין, סיפר לצהובון הבריטי כי לפני שבעה שבועות הגיעו ג'ולי ופיט לבית בבוורלי הילס למפגש הראשון ביניהם מאז ספטמבר שעבר, אותו ארגן המגשר שלהם בשיחות הגירושים. "בראד עשה את הצעד הראשון", אמר הלפרין. "ואז הם נפלו זו לזרועותיו של זה". 
לפי הלפרין, היו "הרבה דמעות". "הם הוציאו הכל, בדיוק שם, בבית הצנוע הזה", אמר. "בדיוק ברגע הזה, הם החליטו לעשות התחלה חדשה. זו הייתה פגישה של 'בוא לישו' שסימנה את ההתחלה של שלב חדש ביחסים שלהם". 

בראד פיט וג'ולי. צילום: GETTY IMAGES
בראד פיט וג'ולי. צילום: GETTY IMAGES

הלפרין, שסרט תיעודי שלו על בני הזוג יוקרן בהמשך השנה, ציין כי ג'ולי רצתה להתגרש מאחר ש"זעמה" על התקרית שהתרחשה במטוס פרטי בין פיט לבין מדוקס, הבן המאומץ הגדול של השניים. "זה היה רעיל, דיברתי עם הרבה אנשים סביבם, חברים ומשפחה, ואף אחד לא יכול היה לראות שאפשר לשקם את זה", אמר. "אבל שניהם הבינו שהם שמחים יותר יחד מאשר בנפרד. ברגע שהם ניקו את האווירה ביניהם, דברים החלו להשתפר". 
הלפרין ציין כי השניים עוברים שיקום אינטנסיבי וייעוץ רוחני על מנת להתגבר על השנה האחרונה וכי הם אפילו השוו את עצמם לאליזבת טיילור וריצ'רד ברטון, הזוג הנוצץ של הוליווד בשנות השישים שהתחתנו והתגרשו פעמיים. "הם מרגישים חיוביים מאד", סיפר. "הם לא יכולים לחיות יחד, אבל הם לא יכולים לחיות בנפרד. היא עבדה קשה על עצמה מאז התקרית במטוס, וכך גם בראד. הם עדיין אוהבים זה את זו". 
למרות זאת, הלפרין העריך כי השניים עשויים בכל זאת להשלים את תהליך הגירושים וכי הם מכירים בכך שהתחתנו בשנת 2014 רק בגלל הלחץ של הילדים אחרי שהיו קרוב לעשר שנים בזוגיות. "אנג'י מאמינה שהכל התחיל להשתבש אחרי החתונה", אמר. "היחסים שלהם השתנו, זה הפך למשעמם. בראד התחיל לשתות יותר. היה להם סדר יום עמוס בעבודה והם טיילו כמשפחה. המתיחות גברה. שניהם לא רואים בגירושים את הדבר הגרוע ביותר, זו רק פיסת נייר והם חשים שברגע שהגירושים יסתיימו, יהיה להם דף חדש והם יוכלו להתחיל את חייהם מחדש".