מפגשים בין קולגות שלא ראו אחד את השני שנים רבות הם תמיד כר פורה לדמעות של התרגשות, אך כשמדובר בכוכבי "אסקימו לימון", יודל'ה ו"קוזינה בנצי", הנוסטלגיה ממש עולה על גדותיה. בשנות השמונים הם כיכבו יחד בסרט שהפך לקאלט, וכעת נפגשו שוב בוינה. אחרי 29 שנים, צחי נוי בן ה-64 וסילביה ראוך בת ה-57 חזרו לימי "שפשוף נעים", ולא הצליחו לעמוד בהתרגשות.

האיחוד הנוסטלגי נערך בחסות המגזין "Bild"', לאחר שנוי חזר בסערה לתודעה הגרמנית בזכות הופעתו בריאליטי "האח הגדול", וסיליביה מעולם לא יצאה ממנה הודות לקריירת פורנו משגשגת והופעות תכופות בטלוויזיה.

"ירדו לנו דמעות של אושר", אמר נוי לכתב המגזין, "זה הרגיש כאילו רק לפני מה חודשים ראינו אחד את השניה", הוסיפה ראנץ'. עוד סיפרו השניים כי בעקבות המפגש הם שוקלים לחזור לעבוד יחד: "היינו הכוכבים של הסרט בזמנו. כעת אנחנו שוקלים לעשות כמה פרויקטים חדשים יחד", אמרה השחקנית.
 
צחי נוי וסילביה ראוך, מפגש מרגש. צילום מסך מתוך אתר bild.de
צחי נוי וסילביה ראוך, מפגש מרגש. צילום מסך מתוך אתר bild.de


"סילביה נראת נהדר ויש לה את אותו החיוך המתוק מפעם", החמיא השחקן הישראלי לכוכבת כג'נטלמן אמיתי, "אני שמח בשבילה, מגיע לה להיות מאושרת".

כזכור, צחי נוי השתתף לאחרונה בגרסה הגרמנית של התוכנית "האח הגדול VIP" ויצר שערורייה בעקבות הערות סקסיסטיות ששיגר לעבר מתמודדים בתכנית. הוא זכה לביקורת נוקבת בעקבות אירוע שבו השתין במקלחת בבית (יש לציין כי בגרסה הגרמנית מצלמים את המתמודדים גם בתוך המקלחת).

צחי נוי, האח הגדול גרמניה, צילו מסך: sat1.de
צחי נוי, האח הגדול גרמניה, צילו מסך: sat1.de


נוי ידוע בגרמניה בעקבות הצלחת הסרט "אסקימו לימון" והפצתו במערב המדינה בסוף שנות בשבעים, והשמונים תחת השם "Eis am Stiel". הסרט הופץ במדינה בחברת ההפצה SCO והגיע למקום ה-11 ברשימת שוברי הקופות של 1978, עם מכירת של מעל 2.7 מיליון כרטיסים.

לפני שנתיים נוי הצטלם בפרנקפורט לסרט גרמני בכיכובו, ולאורך השנים שיחק בסרטים מקומיים שונים. זו, גם לא הפעם הראשונה בה הוא לוקח חלק בריאליטי גרמני, כאשר לפני מספר שנים השתתף ב"כישרון או כישלון", אז הוא נכשל בתוכנית אבל זכה לסיקור נרחב.

צחי נוי וסילביה ראוך, אסקימו לימון.צילום מסך
צחי נוי וסילביה ראוך, אסקימו לימון.צילום מסך

 
לעומתו סילביה ראוך, החלה את הקריירה שלה ב-1979 כנערת פלייבוי בגרסה הגרמנית של המגזין' בו הופיעה 15 פעמים נוספות. השחקנית השתתפה במספר סרטים, שהידועים ביניהם בקרב הקהל הישראלי, הם סדרת סרטי אסקימו לימון, ובראשם "שפשוף נעים" משנת 1981 שם היא שיחקה את פרידה, הקוזינה הנימפומנית של בנצי. 


כמו כן, ראוך שיחקה בסרטים נוספים בסדרה: "סבבה" משנת 1983 שם היא גילמה את סגנית הנספח הצבאי השווייצרי, "אהבה צעירה" משנת 1987 שם היא שיחקה אישה עם כלב, ו"בלוז לקיץ", משנת 1988, השמיני בסדרה, שם היא גילמה את דמותה של אווה.
 


בנוסף לקריירת המשחק ניהלה ראוך גם קריירה שירה קצרצרה, שכללה בעיקר את את השיר "So Long, Goodbye" שיצא ב-1982, אך את ההצלחה הגדולה שלא היא חייבת לתעשיית הפורנו הגרמנית, בה השתתפה ביותר מ-20 סרטים שונים. חייה הסוערים של הכוכבת היוו השראה לסרט ביוגרפי שיצא בשנת 2001 בערוץ RTL הגרמני. שלוש שנים לאחר מכן התרחש אירוע שבהחלט היה יכול להוות נקודת מפנה בסרט - היא נפצעה בחזרות להופעה בה אמן גרמני ניסה לפתוח את חזייתה עם מסור חשמלי.
 
רומן, אם תהיתם, ככול הנראה לא יצא מהפגישה, כיוון שראוך יוצאת בימים אלו עם יזם אוסטרלי, איתו היא מתגוררת באחוזה לא רחוק מוינה, בעוד שנוי נשוי מזה 35 שנים ומתגורר בהרצליה. כך שכדי להפיג את הגעגועים, נאלץ להספק בצפייה מחודשת בסצנות הבלתי נשכחות של השניים מ"אסקימו לימון".